ویرگول
ورودثبت نام
Mahla fdf
Mahla fdf
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

داستان شروع دوباره وبلاگ نویسی من...

نوشتن یک وبلاگ شخصی شاید برای من از سخت ترین کارها بوده و البته جزو کارهایی هست که به من ایده آلم خیلی دوستش داره .
اما وقتی پای تصمیم گیری و عمل که میوفته، واقعا انتخاب سختیه که از چی بنویسم و از کجا شروع کنم . در پست های قبلیم از زبان و معرفی فیلم نوشتم ، که بازخورد خیلی خوبی داشت برام اما چون تخصصم نیست و نمیخوام ریسک این رو بکنم که حرفی بزنم که کسی رو دچار سوتفاهم بکنه ، از فکرش اومدم بیرون .

یکی از اهدافی که برای سال جدید دارم شروع وبلاگ نویسیه




کمی از خودم بگم :
من مهلام و 22 سالمه . دیپلم ادبیات دارم و دانشجوی کارشناسی حسابداری هستم . به کارهای گرافیکی علاقه‌مندم، عاشق روانشناسی و فلسفه هستم و کنجکاو هستم که از هرچیزی سردربیارم. بچه که بودم عاشق رشته کامپیوتر و زبان انگلیسی بودم اما حیف ادامه ندادم...

توی یک اتمسفر کمالگرا بزرگ شدم و دارم با این نیروی خیلی بازدارنده دست و پنجه نرم میکنم بلکه بتونم بهش غلبه کنم.دوست دارم از تجربه هام بنویسم و به اشتراک بگذارم.

هربار که شروع میکنم به نوشتن یک وبلاگ شخصی ،کمالگرای درونیم من رو منصرف میکنه از ادامه دادن اما میخوام باهاش مبارزه کنم و شروع کنم و مهمتر از همه ادامه بدمش!!
پس بریم که داشته باشیم .

فعلا از هر دری سخنی مینویسم تا دستم بیاد فضای اینجا چطوریه و من خودم به چه حوزه ای علاقه دارم و در قدم های بعدی با یک استراتژی منسجم و درست به نوشتن ادامه بدم .


ممنونم که تا اینجای متنم رو خوندید و خوشحال میشم اگه تجربه ای داشتید که دونستنش من رو راهنمایی میکنه برام کامنت بذارید .



وبلاگ نوسیوبلاگکماگرایی
به دنیای من خوش اومدین! از دغدغه هام مینویسم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید