ویرگول
ورودثبت نام
itsmahmoud
itsmahmoud
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

اولاد

همیشه گفتن و بازهم میگم،اولادکم عدوئکم و این چیزی هست که من همیشه سرلوحه زندگی خودم قرار دادم،اولاد چه خلف باشه چه ناخلف دشمن آدمی محسوب میشه.

اگه آدم ناطو و بدی از آب در بیاد همه میگن لعنت بر پدر و مادرش که این پسر رو درست کرد و جز فحش و لعنت چیز دیگه ای نیست که نصیب آدمی بشه و اگر خلف بشه و ادامه رو راه من بشه با مکافات خودش رو داره،من یک عمر از اینکه خودم هستم از خودم متنفر بود،یک عمر از اینکه خودم باشم ترسیدم،تحقیر شدم و صدتا فحش و لعنت رو نصیب خودم کردم و حالا یه نفر پیدا بشه و بگه من کپی برابر اصل تو هستم آخه مصیبت هم از این بیشتر میشه.

تو یه آدم مفلوک و خدا زده هستی و یا فحش باید نصیبت بشه و یا دوباره زندگی کنی و دوباره در قالب یک نوزاد بدنیا بیای و هخمون اشتباهات روانجام بدی و آخرش برسی به همین جا.

بخاطر همین همیشه میگم،اولادکم عدوئکم.

اولادکم عدوئکمفحش لعنتلعنت نصیبفرزنداولاد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید