ویرگول
ورودثبت نام
آرزو بیرانوند
آرزو بیرانوند
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

میخواهم...

می خواهم در حیاط خلوت دلت با شک قایم شوم

قدم هایت را تا خودم بشمارم...

وقتی پیدایم کردی صبر کنم تا خبرش را زودتر از من به دلت برسانی و باز نوبت من شود و چشم هایت را بر هم بگذاری و قایم شوم!

میخواهم وقتی نیستی غریبی کنم

در آغوش هیچ کس آرام نگیرم و در حرف های هیچ کس محو نشوم و بی مهابا تو را گریه کنم!

می خواهم دستهایت را درازدحام غیر تو در دستانم حلقه کنم و

گامهایم را همراه با تو بردارم و

تند که بروی من نیز دنبالت کشیده شوم!

می خواهم به دنبالت بی سر بدوم و پایم که لغزید بیفتم و بی تابی را سر دهم

تا بیایی و برایم از بی اشکالی و خوب بودن دردم بگویی ...

و من برای بار بعدی باز هم بی درنگ بدوم!

تو را کودکانه میخواهم

ناب و بی واسطه

بدون هیچ گزاره ای بر تو.

مرا کودکانه بخواه

آرزوبیرانوندارزوبیرانونددلنوشتهmahshar666آرزوبیرانوند mahshar666
من به غمگینترین حالت ممکن شادم...نویسنده،خواننده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید