ویرگول
ورودثبت نام
مهشید هستم :)
مهشید هستم :)
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

می‌دونی آدما چه وقتایی خیلی شجاع میشن؟

نه یه جور دیگه می‌پرسم، می‌دونی آدما چه زمانایی یه هو خود خودشون میشن و از سانسور کردن خودشون دست برمی‌دارن؟
به نظر من توی دو حالت این اتفاق می‌افته:
یه بار اون موقع که مسته یا خودشو به مستی زده
یه بار هم اون موقع که یه اکانت فیک ساخته و یه عکس فیک گذاشته پروفایلش...
یه بار یه خانومه زنگ زد به دکتر هلاکویی شروع کرد درد دل کردن که آقای دکتر همسر من وقتی مست میشه اسم فلان رفیقم رو میاره، وقتی که مستیش می‌پره میگه من اصلا یادم نیست و وقتی بهش میگم میگه تو به من تهمت می‌زنی...می‌دونی دکتر بهش چی گفت؟ 
خانوم عزیز این رو به یاد داشته باش که هیچوقت هیچکس انقدر مست نمیشه که نفهمه داره اسم کس دیگه رو میاره ،همسر شما فقط توی حالت مستی شجاعت بیشتری پیدا می‌کنه که به راحتی اسم رفیقت رو بیاره...از اون زندگی بیا بیرون.
وحشتناکه، نه؟
حالا اکانتای فیک دنیای مجازی هم همین شدن...کی بیشترین فحش رو میده؟ اونی که اکانت فیک داره
کی بیشترین توهین رو می‌کنه؟ اونیکه اکانت فیک داره
کی راحت میاد حرفای جنسی بهت میزنه؟ اونیکه اکانت فیک داره
می‌بینی....وجه اشتراک داشتن اکانت و عکس فیک با خوردن الکل اینه که هر دوتاش بهت این شجاعت رو میده که حماقت خودت رو بذاری توی ظرف و به اطرافیانت تقدیم کنی...
قسمت ترسناک این ماجرا اینه که، خیلی از کسایی که پشت این اکانتای فیک هستن نوجوون و جوونای خام و بی تجربه نیستن که بگی اومدن تجربه کنن، خیلیاشون مردها و زن‌های بالغی هستن که فقط دوست دارن جایی پیدا کرده باشن برای خودشون بودن...خودی که پشت شخصیت‌های موجه توی جامعه و خانواده قایمش کردن.

مهشید جهانگرد

اکانت فیکسوشال مدیاشبکه‌های اجتماعی
سرپرست محتوای یه تیم شاد هستم. اینجام که بنویسم از همه چیز، تا آروم شم. اینجوری می‌تونم با فکر و قلبی خالی، برم توی آشپزخونه و کتلت سرخ کنم. :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید