ویرگول
ورودثبت نام
دختر مهتاب
دختر مهتاب
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

وقتی شکوفا شویم....

وقتی به خانه رسیدیم گلدان بزرگ حسن یوسف توی طاقچه جلوی پنجره بود .... مامان گفت عمه طبق قولی که داده بود گل قلمه زده و امروز برایمان گلدانها را آورده...

"حسن یوسف" گل رایجی ست ، شاید همه مان در خانه مان داریم یا یک زمانی داشته ایم .... نکته ای که توجه من را به خودش جلب کرده این است که "حسن یوسف" ای که عمه آورده گل داده ... آن هم چه گل دادنی!

تا به حال گل دادن "حسن یوسف" را ندیده بودم، شما دیده بودید؟

برای کاری می روم اتاق یکی از همکاران. اهل گل و گیاه است. گلدان او هم گل داده است! باز هم تعجب می کنم! ما هم در خانه مان از این گل رونده بنفش رنگ داشتیم ولی یادم نمی آید گل داده باشد!

چند روز بعد می روم کافی شاپ. دور تا دور حوض وسط حیاط ،گلدان شمعدانی گذاشته اند. شمعدانی ها گل داده اند . در رنگهای مختلف . تا قبل از این فکر می کردم گل های شمعدانی قرمز است ولی مثل اینکه تنوع رنگ دارد.

این گل دادنها مرا یاد دیالوگی از سریال کره ای "زنان کوچک" می اندازد:

در جایی از سریال یکی از کاراکترها به شخصیت اصلی می گوید :

"وقتی شکوفا شوی بسیار زیبا و درخشان خواهی بود"

شاید شرایط که بهتر شود ما هم شکوفا شویم ، زیبا و درخشان ... و گل بدهیم .. آنقدر که گل دادنمان عجیب و غریب باشد ... خاص باشد.

پ.ن : وقتی خواستم بیایم و افکارم را با این پست با شما درمیان بگذارم ، به جای اینکه از گلدان "حسن یوسف" عمه عکس بگیرم ، با خودم گفت یه عکس از اینترنت پیدا می کنم و می گذارم.

اگر حال و حوصله اش را داشتید بروید یه سرچ بزنید! عکس "گل حسن یوسف" که گل داده باشد تقریبا نیست!

با همه ی وجود گل داده است! عکس اصلی حسن یوسف مذکور!
با همه ی وجود گل داده است! عکس اصلی حسن یوسف مذکور!


حالا که عکس "حسن یوسف" گل داده شده در سرچ گوگل نیست ، باید جدی جدی به شکوفا شدن فکر کنیم! شاید واقعا بتوانیم شکوفا شویم ... گل بدهیم و بدرخشیم...

حسن یوسفزنان کوچکشکوفاییشوق نوشتنحال خوبتو تقسیم کن
آزمودم دل خود را به هزاران شیوه / هیچ چیزش بجز از وصل تو خشنود نکرد...خدایا ! خودت منو بپذیر.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید