ویرگول
ورودثبت نام
Mahyar
Mahyar
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دردسرهای رمز یکبار مصرف، یا تو بزن تا من برقصم!


هیچ دوست ندارم که مجبورم کنند یک اپ را روی گوشی ام نصب کنم. این کاری است که این روزها به بهانه رمزهای یکبار مصرف، بانک ها دارند انجام می دهند. بدتر از همه اینکه هیچ قاعده و قانونی برای این کار وضع نشده و بانکها هر کدام به سلیقه خودشان دارند می زنند و ما هم می رقصیم. بخصوص کسانی که چند تا کارت دارند، احتمالا دچار سرگیجه می شوند. تازه من درگیر شعبه و مراجعه حضوری نشدم. شنیده ام که عموم مردم، اوضاع شان بدتر هم هست.

همه بانکها را طبیعتا روال هایشان را نمی دانم، اما در مورد بانک ملی که باید بگویم عجیب و ریاکارانه است. اول اینکه برای رمز یکبار مصرف اپلیکیشن 60 را تبلیغ می کنند، در حالی که اپ اصلی یک چیز دیگر است ، به اسم رمزبان که البته می شود جدا دانلود و نصبش کرد. دوم اینکه همین رمزبان را هم که نصب کردم موقع اجرا گیر داد که چرا روی گوشی Developer Options روشن است. خب روشن است که روشن است، به شما چه؟ لابد لازم داشتم که فعال اش کردم!

خلاصه این شد که عطای رمزبان و 60 را به لقای آنها بخشیدم و Uninstall و خلاص. فعلا از USSD استفاده می کنم که آن هم البته سخت است و محدودیت هایی دارد. ولی چه چاره. به قول معروف مجبورم. مجبوریم...

رمزیکبارمصرفبانکبانک ملیرمزباناپلیکیشن
کار و بارم نرم افزار است و با کتاب و فیلم و موزیک دوپینگ میکنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید