ویرگول
ورودثبت نام
Mansour
Mansour
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

گارانتی تسک میران ؛ یه برچسب اغوا کننده

داستان از اونجا شروع می‌شه که من خواستم اولین خرید خودمو از برند شیائومی انجام بدم.گوشی که من گرفتم «Mi 9T Pro 128/6» با گارانتی تسک میران بود و خیالم راحت بود از اینکه گارانتی داره.

داشتم زندگیمو می‌کردم که یه روز گوشی شروع کرد خود به خود تاچ زدن و عملا نمی‌شد از گوشی استفاده کرد یا به اصطلاح دچار مشکل «Phantom Touch/Ghost Touch» شد ،این مورد بخاطر مشکل برقی پنل AMOLED که سامسونگ برای شیائومی می‌زنه این اتفاق میفته که در این مدل بسیار شایعه.منم گوشیو به مرکز خدمات مجاز اصفهان که داخل سایتشون اعلام کرده بودن سپردم که اونام به نمایندگی تهران تسک میران فرستادن و وعده 2 هفته‌ای دادن برای برگشنتش.

وقتی گوشی برگشت اصفهان زنگم زدن ،رفتم تحویل بگیرم بهم گفتن گوشیتون آب خورده و وعده‌ی سر خرمن می‌دن که ایراد گوشی از طرف خودتون بوده ،اونجا بود که فهمیدم آبی از اینا گرم نمی‌شه و هر چقدرم براشون توضیح دادم گوشی من اصلا آب نخورده زیر بار نرفتن و برام توضیح دادن که مشکل احتمالی بخاطر گرون بودن صفحه نمایشه و گارانتی زیر بارش نمی‌ره.

گوشی بردم پیش یه تکنسین موبایل بعد از باز کردنش گفت گوشیت اصلا تماسی با آب نداشته و مشکل از صفحه نمایشه و با یه هزینه گزاف صفحه جایگزین واسم نصب کرد.

با ایمیلی که به «شیائومی ساپورت» دادم بابت این موضوع داشتن فروشنده و گارانتی در ایرانو را کتمان کرد و ازم خواست خودم شخصا مشکلمو پیگیری کنم .

ایمیل به ‏service.global@xiaomi.com
ایمیل به ‏service.global@xiaomi.com

البته بعد از تعویض صفحه یه مشکلیم هست اینه miui 12.x با صفحه نمایش های تعویض شده مشکل داره و حسگر اثر انگشتو نمی‌شناشه داخل بوت لوپ گیر میفته.داخل رام miui 11 به خوبی کار می‌کنه.هنوز راهی پیدا نکردم رفعش کنم!

خلاصه که تجربه‌ی خرید بدی از تسک میران و شیائومی واسم اتفاق افتاد و امیدوارم برای شما اتفاق نیفته.یه سَری به نظر های ثبت شده برای تسک میران در گوگل مپز بزنید نارضایتی های بیشتری از کاربران دستگیرتون می‌شه.

مشت نمونه خروار است

ممنون که خوندید ❤ …

مرتبط

تجربه تلخ خریدم از نماینده (؟) رسمی (!) شیائومی در ایران

خریدشیائومیتسک میرانTask Mi Iranنمایندگی
کم و بیش می‌نویسم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید