ویرگول
ورودثبت نام
من یک مادرم
من یک مادرم
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

من یک مادرم..

من یک مادرم..


دوست داشتم اولین پستم در مورد خودمم و از تازه مادر شدنم رو بهتون بگم. البته یه چند ماه☺☺

من آدمی هستم که خیلی تو دنیای وب میچرخم و خیلی اینترنت و کسب اطلاعاتش رو دوست دارم.

بعد از اینکه مادر شدم. (اسم دخترم سارینا است.) به خاطر ترس و دلهره‌هایی که داشتم و احتمالا خیلی از مادرها هم این رو دارند و داشتند. هر اتفاقی که و هر علائم جدیدی که تو سارینا میدیدم سریع دست به گوشی میشدم و شروع میکردم سرچ کردن و تا به جواب قانع کننده ای نمی رسیدم گوشی رو زمین نمیذاشتم. البته این رو هم بگم جاهایی که مشکل خیلی بزرگ بود حتما سارینا رو دکتر میبردم.


خوب بگذریم. خلاصه تو این جستجوهاو سرچ هایی که انجام میدادم با کلی سایت که واسه مامانا بود آشنا میشدیم و هر کدومشون که آپ داشت اون رو تو گوشی نصب میکردم. شاید مامان خیلی هاشون بشناسید نی نی سایت، نی نی بان، مادرشو، گهواره و دانابن و... کلی سایت دیگه که الا ماشالا زیادن و من نمیدونستم. تا اینکه حضور سارینا باعث شد که من با این دنیای مادرها و فروم .. آشنا بشم. یه سری هاشون رو هم از طریق اینستاگرام آشنا شدم. اما من خودم دنیای وب و اینترنت رو بیشتر دوست دارم تا دنیای شبکه های اجتماعی . خلاصه. ?

سارینا الان حدود 6 ماهش شده. و اوج با مزگی و شیرینیش و .. ?‍?‍?


ما تا وقتی مادر نشدیم به خیلی چیز ها یا اهمیت نمیدیم یا اصلا نمیتونیم دنیای مادر ها و دغدغه هاشون و چالش هاشون رو نمیدونیم. اما از وقتی که سارینا به دنیا اومده خیلی چیزها برام فرق کرده از الان هی دارم براش برنامه ریزی میکنم. ???


داشتم به این فکر میکردم که خدای میشه یک سایت یا منبع رو پیدا کرد که همه چیز توش باشه و من بتونم مطالب زیادی رو یکجا داشته باشم و یه ذره دسته بندی هاش جمع وجورتر بشه. چیزی که هم نوزادی و هم کودکی و هم نوجوانی رو همه رو یکجا داشته باشه. نیست من یه ذره من عجولم.?? ولی خداروشکر یه سایتی رو به پیدا کردم. اینجا میذارم اگه کسی دوست داشتید بهش یه سری بزنید. لینکش رو اینجا میذارم.


باز هم میام..چون تازه با ویرگول آشنا شدم. و تازه فهمیدم میتونم اینجا کلی براتون حرف بزنم و از سارینا و مسیر بزرگ شدنش و چالش هایی که باهاش دارم براتون مینویسم. امیدوارم که خسته نشید.??


مادرسارینااینترنتآدمی دنیای
من یک مادرم که روزانه تو دنیای وب میچرخم.. و همین من را با ویرگول آشنا کرد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید