ویرگول
ورودثبت نام
mani roshanfekr
mani roshanfekr
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

خواب های من در قاب دوربین هوش مصنوعی

جلوه ای از خواب که با هوش مصنوعی ساختم
جلوه ای از خواب که با هوش مصنوعی ساختم


یک

برای اولین عکس رفتم سمت یکی از خواب های دوران بچگیم که در مورد کفشدوزک ها بود و من تو اون خواب با یک کفشدوزک بزرک مبارزه کردم که خیلی خواب عجیبی بود واقعا نمیدونم چرا آخه کفشدوزک باید دشمنم باشه ?


متن استفاده شده : A boy with a golden sword in his hand staring at a giant ladybug and some insects falling from the ceiling.
خیلی خفن شد
خیلی خفن شد



دو

یک شب خواب دیدم که توی یه بیابون بی انتها هستم و دارم روی شن ها میدوم و در واقع دارم از دست یک نهنگ بزرگ که به جای شنا در آب در ماسه ها شنا میکنه فرار میکنم

متن استفاده شده :A lonely boy in an endless hot desert running away from a whale that swims in the sand instead of in the water.
اینو فکر کنم واقعا دیدم .
اینو فکر کنم واقعا دیدم .



سه

یک بار خواب دیدم از بالای یه کوه بلند با یه کایت پریدم پایین و به زمین نرسیدم و تمام خوابم با کایت تو آسمون شناور بودم و زمینو میدیدم


متن استفاده شد: A man in the sky jumping with a kite from a high mountain
خیلی اون چیزی که میخواستم نشد ولی قشنگه
خیلی اون چیزی که میخواستم نشد ولی قشنگه
نظر شما چیه ؟
نظر شما چیه ؟



من خواب دیگه ای یادم نمیاد ولی خب

از شما میخوام که یکی از خوابهای باحالتونو بگین تو کامنت ها که تو پارت بعدی اون رو تصویر سازی کنم

ممنونم که این پست رو خوندیدن دمتون گرم فعلا?❤

تو این پست هم لینک سایت هایی رو گفتم که میشه باهاشون تصویر درست کرد اگه نیاز داشتین به اونم سر بزنید

https://vrgl.ir/B9jwK


هوش مصنوعیپردازش تصویرخوابهنرتکنولوژی
تکنولوژی های جدید برنامه های خفن و هوش مصنوعی همه اینها در این کانال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید