ویرگول
ورودثبت نام
masimah
masimah
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

آیا نوشتن میتونه کمک کنه خودمون رو بهتر بشناسیم؟

نویسندگی راهی برای تخلیه ذهن من
نویسندگی راهی برای تخلیه ذهن من


یکم استرس دارم :))

با اینکه نمیدونم اصلا قراره جز خودم کسی اینارو بخونه یا نه! ولی الان استرس دارم چونکه:

1) اولین باره که دارم اینجا می نویسم و احتمال می دم به جز خودم کسایی که نمیشناسمشون دلنوشته هام رو بخونن...

2) میدونم اصلا مهارت نوشتن ندارم ، ی زمانی وبلاگ شخصی داشتم اما کسی نمیومد بخونه :)))) خیالم راحت بود

3) ی وقتایی تو دفتر خاطراتم یه چیزایی نوشتم که سعی کردم قایمش کنم کسی نبینه :(


آخی ... ی کم یخم آب شد!

چرا ویرگول؟

چون:

  • محیط سادش استرسم رو برای نوشتن کم میکنه و تمرکزم رو ازم نمیگیره
  • شاید کسی نوشته هام رو خوند و راهنمایی هاش کمک کرد
  • شاااااید ی زمانی نوشته هام به کسی کمک کرد
  • تخلیه کنم این ذهن پر از حرف، رو این آنشرلی درونم رو...!!
  • یاد بگیرم ازتون چطور بهتر فکر کنم، رفتار کنم، تصمیم بگیرم، عمل کنم و زندگی کنم ...
  • و ...

یکم در مورد خودم بگم

یه جورایی آنشرلی درونم رو دوست دارم
یه جورایی آنشرلی درونم رو دوست دارم



من یه دختر پرحرف( در حد آنشرلی)، رویاپرداز، کنجکاوم که راه های زیادی تو دنیا هست که نرفتم و دلم میخواسته برم ...

بیشتر می خوام خودمو زودتر کشف کنم و دنبال آرزوم بدووم ولی هنوز پیداش نکردم

و اینکه تو سن 28 سالگی هنوز نمیدونم قراره چکار کنم اضطراب شدیدی بهم داده و هراز گاهی ی تصمیم میگرم، نصفه کاره انجامش میدم و بعد ولش می کنم ....

توی این سیکل معیوب گیر افتادم...

امیدوارم ب زودی بتونم راهم رو پیدا کنم.

نرم افزار خوندم، وارد ی تیم استارتاپی شدم ، برنامه نویسی اندروید ( در حد خیلی آماتور)، گرافیک و طراحی ui ux (در حد متوسط)، طراحی وبسایت ( نصف کاره )، ی کم تولید محتوا، مدیریت ( مدیرعامل ) تیم استارتاپی اما من عاشق هنرم عاشق نقاشی و طراحی و رنگ و هرچ ک با چشم دیده بشه...

اما نمیدونم چطور ی مسیر پیدا کنم که هم بتونم کار داشته باشم و هم بتونم تو زمینه ای که بهش علاقه دارم موفق بشم ... ی جورایی تو ایران هنوز اون الگویی که می خوام رو پیدا نکردم ...

چطور راهت رو پیدا کردی؟

مسیر موفقیت پر از چالشه!
مسیر موفقیت پر از چالشه!


هرکسی یه داستانی داره توی زندگیش

من عاشق خوندن داستان زندگی دیگران، وقتی ی کتاب میخونم و داستان زندگی کسی رو گوش میدم، یاد میگیرم ازش... حالا اون شخص حتما آدم تحصیل کرده و با سواد یا رئیس ، مهندس، دکتر و ... نیست، اصلا ممکنه داستان زندگیش داستان شکست هاش باشه، ولی من از هموناهم یاد میگیرم

اینجای داستان زندگی خودم منتظر ی تلنگرم که بهم بگه چطور خودم رو و اون کاری ک من توش موفقم و حال خودم رو هم خوب میکنه رو پیدا کنم...

تجربتون تو پیدا کردن راهتون میتونه به من کمک کنه...

منتظر کامنت هاتون هستم


خودشناسینویسندگی در ویرگولمسیر موفقیتاستعداد یابیهنر و طراحی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید