ویرگول
ورودثبت نام
matin moeini
matin moeini
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

مشکلات

اموزی که از مشکلات اینترنتی رنج میبرد کسی که به علت مشکلات مالی گوشی خوبی ندارد .

من دانش اموزی ممتاز هستم من میخواستم گوشی بخرم که کرونا امد و بازهم که خواستم بروم بخرم گوشی ها قیمت هایشان سر به فلک کشیده بود.

ولی در ایام کرونا من خیلی چیز ها یاد گرفتم،

اینکه خانواد و سلامتی همیشه باید در رتبه نخست الویت ها باشد چون اگر این دو نباشند مشکلاتی بسیار بسیار زیاد پیش می اید .،

اگر خانواده نباشد از همه نظر تنها بی کس می شویم و از مشکلاتی مثل،مشکلات عاطفی و یا مشکلات مالی و یا مشکلات تنهایی رنج میبریم و اگر سلامتی نباشد به جرئت میتوانم بگویم هیچ که بیشتر کار ها را نمیتوان انجام داد خود من در کودکی از بیماری ITP رنج میبردم که باعث میشد پلاکت خون اایم بیایاد پایین که به این علت نمیتوانستم بعضی از کار ها رو انجام بدم

و اینکه همه ی ما باید پراقب سلامتی خانواده و خود خانواد و خودمان باشیم

یا علی

پ.ن در این روز ها ماسک بزنید پرستار ها گناه دارن

#من ماسک میزنم

خدانگهدار

من ماسک میزنمخانوادهسلامتیروایتگر باشپرستاران
من ماسک میزنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید