ویرگول
ورودثبت نام
تولید محتوا
تولید محتوا
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

زمستون اومد، حالا چی کنیم؟

پاییز کم کم داره تموم میشه و نزدیک زمستون شدیم. الان برای همه سوال شده که خب تو زمستون چی کنیم؟ کجا بریم؟

همه این سوالا پیش میاد چون همه فکر میکنن تو سرمای زمستون هیچ کاری نمیشه کرد. ولی من امروز میخوام همه تفریحاتی که تو زمستون انجام میدم رو برای شما بنویسم. من داخل شهر قزوین زندگی میکنم شاید این تفریحات داخل شهر شما نباشه یا بیشتر از اینها باشه.

تفریحات من تو زمستون

کافه گیم برد

یکی از تفریحات پرهیجانم تو زمستون رفتن به کافه گیم برد با دوستامه! ساعت ها تو کافه میشینیم و کلی گیم برد تجربه می‌کنیم.

دیدن تئاتر

اگر به سینما و ادبیات علاقه دارید حتما تئاتر برید. زمستون بهترین فرصت برای دیدن تئاتر هستش چون تعداد اکران تو این فصل بیشتر میشه(حداقل تو قزوین!)

پینت بال

اگه دوستای پایه دارید پیشنهاد میکنم حتما این بازی رو باهاشون تجربه کنید. بازی پینت بال واقعا پرهیجانه و فقط هم مناسبه زمستون نیست. شما هر وقت از سال که بخواین میتونید این بازی پرهیجان را تجربه کنید.

بازدید از مکان های تاریخی

شهری که من داخلش زندگی میکنم (قزوین) یک شهر تاریخی هستش. در روزهای برفی دیدن آثار باستانی یک حال و هوای خاصی دارد.

اسنوبرد

اسکی رو برف چیزیه که هر فردی توی زندگیش باید تجربه کنه! بهت قول میدم وقتی داری اسکی میکنی حسی رو تجربه کنی که کمتر مواقعی تو زندگیت میتونی این حس رو تجربه کنی و ازش لذت ببری!

بولینگ و بیلیارد

بولینگ و بیلیارد یک بازی هیجان انگیز است که نیازی به افراد زیاد نیست و دو نفره می توان آن را بازی کرد. حتی اگر تنها بودید پیشنهاد میکنم بولینگ بازی کنید تا حال و هواتون عوض بشه. بعضی وقت ها رقیب قرار دادن خودتون کار خوبیه :)

اتاق فرار و واقعیت مجازی

اتاق فرار و واقعیت مجازی تقریبا در همه شهرها آمده است پیشنهاد می‌کنم اگه تا الان امتحان نکردید حتما امتحان کنید.

عکاسی

همه میگن توی روزهای برفی زمستون فقط خوردن چای و قهوه کناره شومینه یا آتیش حال آدم رو خوب میکنه! شاید فکر کردید الان میخوام بگم نه، ولی از این خبرا نیست. بعد از این گزینه فقط عکس گرفتنه که حال آدمو خوب میکنه. دقیقا کنار همون آتیش و قهوه :)

طبیعت گردی

طبیعت توی فصل زمستون یک زیبایی دیگر دارد. از نظر من این زیبایی در آبشارها خیلی بیشتر است. چون در فصل زمستان آبشارها یخ می زنند و جلوه خیلی زیبایی به طبیعت می‌دهند.

من داخل محتوام درباره مکان خاصی صحبت نکردم چون بیشتر دوست داشتم درباره تفریحات زمستونی حرف زده باشم تا همه بتونن ازش استفاده کنن. ولی اگه شما هم قزوینی هستید و دنبال مکان خاصی میگردید پیشنهاد میکنم مطلب جاهای دیدنی قزوین در زمستان را بخوانید.

هیجان انگیززمستون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید