ویرگول
ورودثبت نام
محمد مهدی ثابت عهد
محمد مهدی ثابت عهد
خواندن ۲ دقیقه·۱۶ روز پیش

10 جمله عاشقانه انگلیسی + ترجمه فارسی

Your smile is like sunrise, chasing away the shadows and warming my soul.
لبخند تو مانند طلوع خورشید است، سایه ها را دور می کند و روح من را گرم می کند.
جمله عاشقانه انگلیسی در وصف لبخند یار
جمله عاشقانه انگلیسی در وصف لبخند یار

There's a constellation in your eyes, a map to galaxies I long to explore.
در چشمان تو صورت فلکی وجود دارد، نقشه ای از کهکشان هایی که آرزوی کاوش آنها را دارم.
دختری درحال تماشای کهکشان
دختری درحال تماشای کهکشان

The way your laughter rings is music to my ears, a melody that fills my world with joy.
طنین خنده تو موسیقی گوش های من است، آهنگی که دنیای من را پر از شادی می کند.



Your touch sends shivers down my spine, a delightful current that sparks fireworks within.
لمس تو لرزش هایی را در ستون فقراتم می فرستد، جریانی دلنشین که آتش بازی در درون من ایجاد می کند.


تصویر عاشقانه از دختری و پسری درحال خندیدن
تصویر عاشقانه از دختری و پسری درحال خندیدن



You have a kindness that radiates like moonlight, gentle and calming in every way.
مهربانی تو مانند نور ماه تابیده می شود، ملایم و آرامش بخش در هر نظر.



Your mind is a captivating labyrinth, filled with twists and turns I adore getting lost in.
ذهن تو یک هزارتوی جذاب است، پر از پیچ و خم هایی که دوست دارم در آنها گم شوم.

When you're with me, the world fades away, and all I see is the breathtaking universe you are.
وقتی با من هستی، دنیا محو می شود و تنها چیزی که می بینم جهان خیره کننده ای است که تو هستی.

Your strength and resilience inspire me, a beautiful force that makes me want to be better.
قدرت و انعطاف پذیری تو مرا مجذوب خود می کند، نیرویی زیبا که باعث می شود من بخواهم بهتر باشم.


مردی غمگین و تنها درحال تماشای ماه
مردی غمگین و تنها درحال تماشای ماه

You hold all the colors of a vibrant sunset, each one painting my life with love.
تو تمام رنگ های یک غروب خورشید پر جنب و جوش را در خود داری، هر کدام زندگی من را با عشق رنگ آمیزی می کنند.

You are more beautiful than any poem I can write, a masterpiece that takes my breath away.
تو از هر شعری که می توانم بنویسم زیباتری، شاهکاری که نفسم را بند می آورد.


لینکدین محمد مهدی ثابت عهد: https://www.linkedin.com/in/mehdi-sabet/

جمله عاشقانه انگلیسیجمله عاشقانهدلتنگیشعر عاشقانهمتن انگلیسی
علاقه مند به بازاریابی محتوا و عاشق نوشتن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید