ویرگول
ورودثبت نام
محمد مهدی ثابت عهد
محمد مهدی ثابت عهد
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

10 جمله عاشقانه انگلیسی در وصف ماه+ ترجمه فارسی


The moon shines like a beacon of love, illuminating the night sky with its gentle glow.
ماه مانند چراغ عشق می‌درخشد و آسمان شب را با درخشش ملایم خود روشن می کند



The moon is a symbol of romance and devotion, reminding us of the enduring power of love.
ماه نمادی از عشق و فداکاری است و قدرت پایدار عشق را به ما یادآوری می‌کند.



As the moon rises, so does the tide of my heart, overflowing with love and longing.
همانطور که ماه طلوع می‌کند، جزر و مد قلب من نیز از عشق و اشتیاقت لبریز می‌شود.



The moon illuminates the path to my heart, guiding you to the love that lies within.
ماه راه قلب من را روشن می‌کند و تو را به عشقی که در درونم نهفته است راهنمایی می‌کند.



The moon's soft light is a reminder of the tenderness and affection that fills my heart.
نور ملایم ماه یادآور لطافت و محبتی است که قلبم را پر می‌کند



جملات عاشقانه در وصف ماه
جملات عاشقانه در وصف ماه


In the moonlight, the world is bathed in a warm, romantic glow, and my heart beats faster with the promise of love.
در نور مهتاب، جهان غرق در درخششی گرم و عاشقانه است و قلب من با وعده عشق تندتر می‌تپد.



The moon's beauty and majesty are a testament to the timelessness of love, inspiring us to reach for the stars and hold fast to our dreams.
زیبایی و عظمت ماه گواهی بر بی انتها بودن عشق است و ما را الهام می‌بخشد تا به ستاره‌ها برسیم و رویاهای خود را محکم نگه داریم.



جملات عاشقانه در وصف ماه
جملات عاشقانه در وصف ماه


The moon's gentle light dances across the sky, inviting us to bask in its beauty and bask in the warmth of love.
نور ملایم ماه در سراسر آسمان می رقصد و ما را دعوت می کند تا در زیبایی آن غوطه ور شویم و در گرمای عشق غوطه ور شویم.



The moon rises, casting a romantic spell over the world, and I am bewitched by the allure of love.
ماه طلوع می کند و طلسم عاشقانه ای بر جهان می اندازد و من از جذابیت عشق جادو می شوم.



The moon is a reminder of the beauty and wonder of life, and of the love that makes it all worthwhile.
ماه یادآور زیبایی و شگفتی زندگی و عشقی است که همه آن را ارزشمند می کند.



Your love is like the moon, always there to guide me through the darkest nights.
عشق تو مثل ماه است، همیشه هست تا در تاریک‌ترین شب‌ها راهنمای من باشد.



I'll love you until the moon loses its shine.
تا زمانی که ماه درخشش خود را از دست بدهد، دوستت خواهم داشت.



In your eyes, I see the moon reflected, a universe of love and wonder
در چشمان تو، ماه را منعکس می‌بینم، جهانی از عشق و شگفتی.



Let's make memories as bright as the stars and as lasting as the moon
بیایید خاطراتی به روشنایی ستارگان و به پایداری ماه بسازیم.



Just like the moon, you complete me
مثل ماه، تو مرا کامل می‌کنی.



As the moon casts its silvery glow upon the world, so too does your love illuminate my life. You are my constant, my guiding star, and the reason I dream.
همانطور که ماه درخشش نقره‌ای خود را بر جهان می‌تاباند، عشق تو نیز زندگی مرا روشن می‌کند. تو ثبات من، ستاره راهنمای من و دلیلی برای رویاپردازی من هستی.



I've often wondered if the moon feels lonely up there, but then I look at you and realize that even the loneliest celestial body can find companionship.
من اغلب فکر می‌کردم آیا ماه در آنجا احساس تنهایی می‌کند، اما وقتی به تو نگاه می‌کنم متوجه می‌شوم که حتی تنهاترین جرم آسمانی می‌تواند همراهی پیدا کند.



Your love is like a crescent moon, growing bigger and brighter with each passing day
عشق تو مثل هلال ماه است، هر روز بزرگ‌تر و درخشان‌تر می‌شود.



Underneath the pale moonlight, I promise to love you forever.
زیر نور مهتاب کم‌رنگ، قول می‌دهم که برای همیشه دوستت داشته باشم.



The moon is a silent witness to our love, a celestial body that understands the depths of our connection.
ماه گواه خاموش عشق ماست، جسم آسمانی که عمق پیوند ما را درک می کند.


اگر محبوبتون عاشق ماهه مثل من و محبوبم، حتما بهتون پیشنهاد میکنم که سری به گالری کوچیک ما، گالری نقره سوئن بزنی. میتونی ایدیشو توی اینستاگرام سرچ کنی @suen_jewellery و یا اینجا را کلیک کن و یسری از کارای مارو ببین.

لینکدین من که محمد مهدی ثابت عهد هستم: https://www.linkedin.com/in/mehdi-sabet/


ماهجمله عاشقانهرمانتیکعشقزبان انگلیسی
علاقه مند به بازاریابی محتوا و عاشق نوشتن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید