ویرگول
ورودثبت نام
Mehrab
Mehrab
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بیوگرافی ادوین(مهراب)

مهراب ملقب به “ادوین”، (خواننده ) متولد ۱۰ مهر ماه سال ۱۳۸۱ در تهران است.او در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمده و ۱ برادر دارد. او دانشجوی انصرافی رشته برنامه نویسی در دانشگاه تهران می باشد.

ادوین می‌گوید: موسیقی به صورت استعدادی از علاقه شدید من به خواندن رسیده است. وقتی که ۱۲ ساله بودم با حمایت خانوادم خواندن را شروع کردم.رسیدنم به این جایگاه را مدیون خیلی از دوستان و خانوادم هستم.

شروع فعالیت هایش از ۱۴ سالگی با نواختن گیتار آغاز شد و از ۱۵ سالگی با یادگیری اصوله خواندن به صورت حرفه ای یافت و کم کم به سمت موسیقی پاپ و R&B رفت.



اون در ساله ۲۰۲۰ به همراه کمپانی وی ام رکورد اولین ترک خود را بعد از ۳ سال پخش کرد که نامه آن (آوای مرگ) بود.



برای بیشتر آشنا شدن با وی و شنیدن صدای ادوین پیشنهاد میکنم اهنگه (کمپی) را گوش دهید.
<br/>








دیسلاوخواننده دیسلاواهنگغمگین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید