ویرگول
ورودثبت نام
مهرداد عابدینی
مهرداد عابدینی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

من کی هستم؟

خواستم این توضیحات رو توی پروفایلم بزارم که متاسفانه تعداد کاراکتر محدود بود! احتمالا واسه بقیه خیلی هم مهم نباشه من کی هستم! علیرغم اینکه برای خودم مهمه! اما واسه اینکه بعدا با معجونی از مطالب مختلف باعث بروز شوک و ورقلمبیدگی چشمان مبارکتون نباشم گفتم پروفایلم رو اینجا بیشتر باز کنم...

توی زندگیم به خیلی چیزا علاقه دارم که فکر میکنم مهمترینش سفر و عکاسی باشه. فیلم رو بیشتر از کتاب میپسندم و کار دیجیتال مارکتینگ رو در کنار پشتیبانی شبکه انجام میدم. دوچرخه سواری رو از بچگی دوست داشتم. از 19 سالگی وارد بازار کار شدم و علاقه اولم برنامه نویسی بود که خب اون سالها خیلی آسون نبود و زیاد طرفدار هم نداشت. عاشق گوش دادن به موسیقی راک و پراگرسیو و کلا هرچی که فرق داره هستم... پیانو خیلی دوست دارم و عاشق سازدهنیم هستم. سفرهای ماجراجویانه بیشتر شادم میکنه. نقاشی و گرافیک دوست دارم و کارای گرافیکیم رو معمولا خودم انجام میدم.

تکنولوژی رو بخاطر کارم بلدم اما همیشه یه تضادی بین آنچه هستم و آنچه میخواهم وجود داشته. دوستام رو خیلی دوست دارم و عاشق خانواده ام هستم.

واسه هرجا که بتونم مطلب مینویسم و پیج های مختلفی توی شبکه های اجتماعی دارم؛ از عکاسی و سفر گرفته تا موسیقی و موبایل و آی تی... آموزش عکاسی و شبکه هم میدم و ازش لذت میبرم.

خب... فکر کنم توضیحاتم واسه اینکه متوجه بشید مطالبی که قراره منتشر کنم چقدر میتونه قروقاطی و از هر دری سخنی باشه، کافی بوده.


پ.ن.: طرفدار سفت و سخت زبان و نگارش فارسی هستم و از غلط نویسی و فینگلیش و... بدم میاد. اما ترجیح میدم اینجا یکمی خودمونی باشم. پس به بزرگواری خودتون ببخشایید.

ضمنا عکس تزئینی است. دوست داشتم اون شکلی باشم :)

روزتون پرنشاط

خودشناسیسفرعکاسیتکنولوژیموسیقی
توی زندگیم به خیلی چیزا علاقه دارم که فکر میکنم مهمترینش سفر و عکاسی باشه. فیلم رو بیشتر از کتاب میپسندم و دیجیتال مارکتینگ رو در کنار پشتیبانی شبکه انجام میدم. دوچرخه سواری رو از بچگی دوست داشتم و...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید