ویرگول
ورودثبت نام
mehrsa-moghaddam
mehrsa-moghaddam
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

( نامه های روزانه )

"نامه های روزانه"

__ روز اول __

میخواستم اسم نوشته ها (سرتیتر ) رو ژونال بگذارم بنویسم ژورنال نویسی ، روز اول و......

ولی گفتم بگذار از یه کلمه فارسی استفاده کنم، در اینجا بود که از گوگل پرسیدم وپیشنهادش برای مترادف کلمه ژورنال کلماتی چون فصل نامه ، سالنامه ، مقاله و..... بود .

اینجا بود که به ذهنم رسید میتونم از کلمه روزنامه استفاده کنم و در طی تفکرات بعدی رسیدم به نامه های روزانه.

نامه های روزانه قراره گزارش مختصری باشه از روزمرگی یه ادم نسبتا معمولی (شاید کمی دیوانه ) که شاید سبک بسیار پیش رفته اش (فنسی طور و بسیار پر زرق و برق) رو توی اینستاگرام ، یوتیوب و..... به صورت ولاگ طور دیده باشید . اما درمورد من تفاوت شایانی که وجود داره اینه که من یک آماتور به تمام معنا ،عاشق وبلاگ نویسی قدیمی و به دنبال پیدا کردن دوست هایی تا حدممکن شبیه خودم هستم .

بگذار از اینجا شروع کنم :

این چند مدت اتفاقات بسیار عجیبی توی زندگیم رخ داده که باعث تغیر شگرفی توی اون شده

اول از همه این که توی انتخاب واحد دانشگاه تعداد واحد بیش تری رو این ترم نسبت به ترم قبل برداشتم که خودش واسه خودش یه چالش به حساب میاد

دومیش شروع اولین کار پاره وقتمه

و سومیش هم درگیری های ذهنی بسیااار زیاد با خودمه ، منظورم از درگیری پروسه شناخت خودم ، جهان اطرافم و ادم های اطرافم ، هدفم واسه زندگیم و............ است .

اینجا میخوام داستان طی کردن این مسیر به شدت جدید رو (حتی اگ هم کسی نخوندش )که امیدوارم خونده بشه رو به اشتراک بگذارم .

تمام......

شروع کاروبلاگ نویسیخودشناسینویسندگیما معمولیا
یک دانشجوی روانشناسی نوپیشه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید