ویرگول
ورودثبت نام
melikam
melikam
خواندن ۵ دقیقه·۲ سال پیش

نهفته در خاک

دلتنگم و خیال تو پونه‌ای خشک است در دستانم که هر چه بیشتر خُردش می‌کنم عطرش بیشتر زندگی را برمیدارد

دلم لک زده خیره بشم تو چشماش
بهش بگم عشقی که دادی به دلم تو با نگات هنوزم هست جاش❤️

لطفا تو روزای بدم بیشتر دوستم داشته باش.

شاید تو برای من نباشی ولی من تو خیالم همه خیابونارو باهات قدم زدم :)

حتی وقتایی که ازت بدم میادم دلم میخواد بیام تو بغل خودت از دست خودت گریه کنم.

آدما هم احترامشون دست خودشونه هم، اعتبارشون، هم موندنشون، هم رفتنشون؛ این که چی بودم و چی شدم گردن من هست، ولی این که چی بودی و چی شدی رو گردن من ننداز!

من شدیدا بهت نیاز دارم دلم میخواست الان کنارم بودی دلم میخواست همه روزای زندگیمو بغل تو باشم گم بشم و خودمو غرق کنم توی تو یه کام از لبات بگیرم و بازوهاتو گاز بگیرم توام در عین درد کشیدن لذت ببری من عمیقا دلم یدونه تو میخواد بزارمش تو جیبم و همه جا کنارم داشته باشمت.

je te veux ?

مرا ببر آنجا که بودنت تمام نمی شود.

تنها کَس من بودی و من هیچ‌کسِ تو.

من بهت قول میدم که تو هر شرایطی کنارت باشم..
حتی اگه همه رفتن و تنهات گذاشتن همیشه منو داری..
بهت قول میدم که همیشه همرات باشم..
بهت قول میدم همیشه عاشقت بمونم..
بهت قول میدم که کنار هم به هدفای قشنگمون میرسیم..
بهت قول میدم که مثل خودم دوستت داشته باشم، حواسم بهت باشه و مراقبت باشم
فقط میشه بهم یه قول بدی؟
که برای همیشه تو زندگیم بمونی.♥️

我的天使 ??
我的美人 ??
resteras-tu avec moi ؟

شادی از تقویمم ، بی تو رفت و برنگشت !

من دلم واسه تو تنگ نمیشه!
دلم واسه خودم که کنار تو خوشحال بود
تنگ میشه!

‏از تو شبی جا مانده در من
که هرگز صبح نخواهد شد !!

ولی پسرا هرچقدرم قوی باشن بازم زورشون
به چشای دختری که دوسش دارن نمیرسه .

• ای شیرین تر له ژیانم•
به معنی تو شیرین تر اززندگیمی
ریشه : کوردی

درسته این همه وقت ندیدنت رو تحمل کردم درسته خیلی وقته صداتو نشنیدم درسته روز به روز بیشتر با خودم میگم؛ کاش پیشم بود درسته اینارو بهت نمیگم، به روت نمیارم ولی اینکه این حرفا رو بهت نمیزنم، دلیل نمیشه دلتنگت نباشم هااا

روز اولی که باهات اشنا شدم، عاشق زیبایی‌ت شدم و بعدش به این پی بردم که روحت حتی از ظاهرت هم زیباتره. عاشق چشم‌هات شدم و بعد دنیای رنگ و وارنگ پشتش رو کشف کردم. عاشق سخت‌کوشی‌ت شدم و بعد اینده‌ای که داری براش تلاش می‌کنی رو دیدم. عاشق حرف زدنت شدم و بعد غرق افکار و رویاهای قشنگت شدم. عاشق خوش قول بودنت شدم و بعد دیدم که چقدر برای عملی کردنش از جون مایه می‌ذاری. عاشق قلب پاکت شدم و بعد فهمیدم که چقدر به عشق و مراقبت احتیاج داره.

•ساتیک بینینی توبو یک سالم به‌سه•
به معنی اگه یک دقیقه ببینمت میشه اذوقه یه سالم دلبر
ریشه : کوردی

من فقط تورو دارم پس خودتو ازم دریغ نکن.?

•وگرد مانگه مجنگه•
به معنی انقدر خوشگلی که با ماه هم رقابت میکنی
ریشه : کوردی

•شیواوِم بی تو دلکم•
به معنی پریشانم بی تو قلبِ من
ریشه : کوردی

•نوژین•
به معنی زندگیِ من
ریشه : کوردی

Life Story
Ólafur Arnalds & Nils Frahm
در رؤیایی ناتمام ، دست‌های هم را گرفته‌ایم و هر روز عمرمان را به اتفاق سپری می‌کنیم در خیالِ من به پای هم پیر می‌شویم


« محمد صالح علا »

شاید اگه می‌تونستیم همو بغل کنیم انقدر غمگین نبودیم...!

نوشته بود: بدیه بیش از حد دوست داشتن یه آدم اینه که وقتی حواسش بهت نیست حس میکنی کل دنیا ازت متنفره، آدما وقتی عاشق میشن تمومِ دنیاشون تو وجود ینفر خلاصه میشه، با نادیده گرفتن کسی که دوستتون داره دنیای آدمارو تاریک نکنید.

شادم ازینکه همه حال و هوایم تو شدی

نباید یادت بره که تو به اندازه‌‌ی “صدای ویولن، بوی غذای مامان که کل خونه رو پر میکنه، آش داغ تو سرما، دیدن طلوع خورشید بالای کوه و پیام [سلام بیداری؟] تو نصف شب” زیبایی.


همیشه واسم سوال بوده که یعنی تو دلت واسم تنگ نشد؟ یعنی صبحا وقتی پاشدی و گوشیتو چک کردی منتظر تکستم نبودی؟ یا وقتایی که داشتی میرفتی بیرون منتظر "مراقب خودت باش" از طرف من نبودی؟ شبا دلت نمی‌خواست فقط بری تو تختت و گوشی بگیری دستت و با من حرف بزنی و از روزت بگی؟ یا وقتایی گوشیت زنگ میخورد یا واست تکست میومد فکر نمی‌کردی که ممکنه من باشم؟ وقتایی که غذا میخوردی، آهنگ گوش میدادی، یا تنها درحال رانندگی بودی اصلا یاد من نیوفتادی؟ تورو نمیدونم ولی من خیلی دلم واست تنگ شد.


"چنانم در دلی حاضر که جان در جسم و خون در رگ"


یک چیزاییو نمیشه گفت؛ نمیشه گفت “ دلم تنگ شده باهام حرف میزنی؟” نمیشه گفت “غمگینم، نا امیدم، تاریکم آرومم میکنی؟” نمیشه گفت “سراغمو میگیری؟ دلت تنگ میشه؟ بغلم میکنی؟ نیاز دارم بهم توجه کنی، میخوام یکسره کنارم باشی و هیچ جا نری.” اما میشه سکوت کرد، فاصله گرفت، حرف نزد، نا امید شد و برای همیشه از آدما دل کند. میشه از نهایت دلتنگی و فشار به بی حسی مطلق رسید و دیگه نخواست.
اینجوریه که خیلی از آدما به خاطر همین مدت زیادیه تنهان، چون توی روابط قبلیشون نتونستن یکسری چیزارو بگن و طرفشونم درک فهمیدنش رو نداشته. آدم مناسبشون نبوده. و برعکس خیلی آدمای دیگه شخصی رو پیدا کردن که تونسته بدون حرف زدن بفهمشون و درست عمل کنه برای همینه که مدت زیادی برای هم موندن.


هیچوقت خودتون رو از کسی که دوستتون داره دریغ نکنید ؛ هرچند بعنوان دوست ، شاید تنها دلخوشی اون آدم تو زندگیش باشید?


یه شعر قشنگی، عالی شیرازی داره که میگه:
یا رَب نگاه کَس به کسی آشنا مکن
ور میکنی کَرم کن و از هم جدا مکن! :)


‏یه‌جایی آقای شاملو میگه : «من در بی‌حوصلگی‌هایم، با تو زندگی‌ها کرده‌ام»
و چه شبایی که تو زندگیمون، حوصله هیچ‌ بنی‌بشری رو نداشتیم، ولی وسطِ همون بی‌حوصلگی، غرقِ فکر و خیالِ یه‌آدم‌ بودیم.

عاشقدلم تنگتئوری پنجره شکسته
?‹ فردایی بنویس که شکل امروز نباشد. ^^ ›?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید