ویرگول
ورودثبت نام
ياد بعضي نفرات
ياد بعضي نفرات
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

مامن یا محل اسارت

من اینجایم در اعتراض به فردی که رعایت انسان را فراموش کرده بود. من اینجایم که همگی فراموشی نگیریم و انسان را به یاد داشته باشیم، خدا را که گفته هیچ چیز حرمتش به جان انسان نمی­رسد.

من اینجایم در وسط زمانی از اتفاقات ، تاریخی از پس یک انقلاب در سال 1357 .

من اینجایم و سالهاست کناری ایستاده ام ، آشنایانی میبینم ، میآیند و می روند ، به هم می پیوندیم ، نمی خواهیم بایستیم و نظاره گر باشیم اما در تمامی این سالها گفته اند بحث نکن ، جواب نده و برو.

اما من فرار نمی­کنم. شاید احمقانه، شاید بی تدبیر، شاید ساده ­لوحانه، اما من از هیچ چیزی که واقعیت دارد فرار نمیکنم ، سعی ام است خوب ببینم ، خودم را جای آدم ها بگذارم و در نقطه اشتراکی حرف بزنم....

قدیم تر ها تاریخ ها و خاطرات مارا پیوند میداد ،از 16 آذر به انقلاب و ....دانشگاه ...

به دور از خشونت ...

شاید باورتان نشود اما امروز از انقلاب که به 16 آذر میرسیم نه تنها دانشگاه مامنی نیست که نقطه ای است که در آن اسارت آغاز می شود....

https://www.instagram.com/pic_z_vahedi
https://www.instagram.com/pic_z_vahedi


انسانانقلابدانشگاه16 آذراسارت
من از اجتماع حرف میزنم ، از نوع انسان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید