ویرگول
ورودثبت نام
هانیگل
هانیگل
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

قهرمان زندگی خودت باش!

سلام به دوستان ویرگولی عزیز، این اولین پست منه و بالاخره تمام جرئتم رو جمع کردمو با خودم گفتم شروع نوشتن من در ویرگول باید با شعار صفحه ام باشه!!!

قصه زندگی هر آدمی میتونه یک داستان مارول باشه، فقط باید به قهرمان بودنت ایمان داشته باشی
قصه زندگی هر آدمی میتونه یک داستان مارول باشه، فقط باید به قهرمان بودنت ایمان داشته باشی

وقتی داشتم به ایده ی این نقاشی فکر میکردم خیلی جمله ها در ذهنم بود کلی احساست متفاوت و کلی جملات انگیزشی اما الان که وقت نوشتن شد به خاطر وسواسم مینویسم و پاک میکنم پس بهتره سخت نگیرم و فقط اون چیزی که به نوک انگشتانم جاری میشه رو با شما به اشتراک بگذارم.

در مورد این تصویر فقط میتونم‌بگم که چقدر طرز فکر آدم رو زندگیش تاثیر داره وقتی تو اول صبح پامیشی و میری جلو آینه و با چشای پف و موهای پریشون به خودت نگاه میکنی به خودت چی میگی ها؟ اون جمله همه چیزه اون جمله کل روزتو میسازه میدونستی فقط ۲۰ درصد صحبت های ما با دیگرانه و ۸۰ درصد بقیش با خودمونه؟ میدونستی چیز هایی که تو روز به خودت میگی و نگرشی که به خودت تزریق میکنی باعث اتفاق افتادن وقایع با وزنی مشابه افکارت میشه؟ میدونستی اگر به خودت بگی امروز خوبی رو میبینم خوبی میاد سراغت؟ میدونستی اگر به خودت بگی امروز دنبال شادیم ، شادی راهشو به سمتت باز میکنه؟

همون طور که شاعر ما مولوی میگه
تا در طلب گوهر کانی کانی
تا در هوس لقمهٔ نانی نانی
این نکتهٔ رمز اگر بدانی دانی
هر چیزی که در جستن آنی آنی

میخوام بگم بیا وقتی خودتو اولین بار تو آینه دیدی

بگو امروز رو فوق العاده میسازم
بگو من از پسش برمیام

فکر کن داری واندر وومن رو میبینی و تصور کن دستا رو کمرشه و اون شنل بلند از کنار شونش در باد تکون میخوره !!!

باور داشته باش که زندگی به تو همون چیزیو میده که خودت میخوای

اون چیزی که یک فرد فقیر رو با فردی ثروتمند متمایز میکنه طرز تفکر اونهاست. وقتی هر روز به خودت بگو نمیتونم ، از پسش بر نمیام ، این کارا برای آدمای دیگه است خب ذهنت و بدنت و روحت هم در راستای افکارت حرکت میکنند. اما وقتی با خودت تکرار میکنی من از پسش بر میام ، اگر من نتونم هیچ کس دیگه ای هم نمیتونه ، من حواسم هست ، من مراقب خودمم ، اون موقع بدنت هم در راستای مراقبت و موفقیت از تو بر میاد . پس حواست به جملاتی که هر روز با خودت تکرار میکنی باشه و حتی اگر الان به جملات تاکیدی باور نداری بدون اولش با تظاهر شروع میشه اما اگر ادامه اش بدی کم کم وارد گوشت و خونت میشه و تورو تغییر میده.

  • یه جمله معروف هست که میگه: مثبت اندیشی یک عضله است که با تمرین قوی تر میشه !!!

قهرمان زندگی خودت باش

این شعار منه "قصه زندگی هر آدمی میتونه یک داستان مارول باشه، فقط باید به قهرمان بودنت ایمان داشته باشی..."

و این بود اولین پست من در ویرگول، کم کم بیشتر و بیشتر براتون مینویسم و باهم آشنا میشیم، فعلا این رو به عنوان دستگرمی از من بپذیرید امیدوارم مقبول بیوفته.

منو با نوشتن نظراتتون بسیاااار خوشحال میکنید و من مشتاقم که شما رو بشناسم.

والسلام

تیر 99 در خلال ایام کرونا

انگیزشیجملات تاکیدیمثبت اندیشیقهرمانقهرمان خودت باش
قصه زندگی هر آدمی میتونه یک داستان مارول باشه، فقط باید به قهرمان بودنت ایمان داشته باشی...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید