ویرگول
ورودثبت نام
گویا
گویا
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

چرا می نویسم ؟

چرا می نویسیم ؟

ذهنم درگیر است . با آدم های اطرافم ارتباط چندان سفت و سختی نمی توانم برقرار کنم . و حوصله بحث با هیچکدام را ندارم . (شاید هم توانایی اش را ندارم ) .

بعد از مدت ها دوباره تصمیم بر نوشتن گرفتم . اما مثل قبل نمی توانم بنویسم .

از قبلا ها خیلی بیشتر می خوانم . کتاب های غیر درسی را .

شاید با خواندن چند کتابی که در چند ماه اخیر خوانده ام ، توقع ام از خودم بالا تر رفته .

شاید همین باعث شده اعتماد به نفسم در نوشتن کم شود .

شاید هم واقعا نیاز دارم که یاد بگیرم .

ولی شاید آخری را خودم هم قبول ندارم . چون نوشتن یک مهارت است و نیاز به تمرین روزانه دارد و باید روزانه تمرین کرد .

شاید آخر را به این تغییر می دهم : " شاید باید نوشتن تخصصی را فعلا ببوسم و کنار بگذارم "

به خودم آمدم و با خودم صحبت کردم . نوشتن بهترین راه برای ارتباط با دیگران در بحث های مهم است . در بحث های مهم و منطقی !

نوشتن باعث می شود که خواننده بار ها متن شما را بخواند و تحلیل کند .

البته باید گفت که گاهی نوشتن یک نامه احساسی حتی از صحبت رو در رو نیز می تواند قدرتش بیشتر باشد .

بگذریم . .

این چند روز با خودم درگیر بودم . خود درگیر و ناراحت از خودم که چرا هر روز نمی نویسی .

همین خوددرگیری را مکتوب کردم که بماند به یادگار . و از ذهنم خالی شود که به کار و بارم برسم .

نوشتنquot آمدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید