ویرگول
ورودثبت نام
mikamoka
mikamoka
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چی بخونیم ؟ چی ببینیم؟

بعد از دیدن سریال برکینگ بد ، که به نظرم خیلی هم سریال شاخی نبود، الآن واقعا مانده ام که چه ببینم. البته الآن احتمالا فکر می کنید که سلیقۀ انتخاب فیلم ضعیفی دارم که بهترین سریال از نظر سایت imdb رو خیلی شاخ نمی بینم، ولی باید عرض کنم که بهرحال سریال برکینگ بد رو حوصله سر بر یافتم.

تا اینجایی که من سریال دیده ام، عنوان بهترین ها تعلق می گیرد به گیم آو ثرونز ، بلک میرر و پیکی بلایندرز . این سه سریال به حدی دارای داستان، عمق بازی، جذابیت و کشش بوده اند که حتی یک سکانس از آن ها را هم نمی توانستم از دست بدهم. اما برکینگ بد چه ؟ خیلی از سکانس هایش را رد می کردم و هنوز با خط حوصله سر بر داستان کند رو به رو بودم. البته شاید هم ایراد از من باشد. مثلا مردی به نام اُوه هم برای من بسیار خسته کننده بود. شاید بعضی ها از صحبت های مطول ِ بی دلیل خسته نشوند، ولی خب من چه کنم ، می شوم.

الآن به شرایطی رسیده ام که نمی دانم برای داستان بعدی که می خواهم بخوانم ، یا فیلم بعدی که می خواهم ببینم چه چیز را انتخاب کنم. در داستان های ایرانی دنبال چیزی مثل کلیدر می گردم و آتش بدون دود، در رمان های خارجی چیزی مثل بینوایان و ژان کریستف. در بین فیلم های سینمایی ، به دنبال چیزی شبیه فارست گامپ و شاوشانگ ، و در فیلم های ایرانی چیزی شبیه مغزهای کوچک زنگ زده.

اگر پیشنهادی دارید بدهید.

برکینگ بدسریالفیلمرمانگیم آف ترونز
"عاشق شدن حرفه ی بچه هاست ، عاشق ماندن هنر مردان و دلاوران". نادر ابراهیمی، آتش بدون دود
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید