ویرگول
ورودثبت نام
مهدی حاجی محمدی
مهدی حاجی محمدی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ورود مقتدرانه {:

سلام من مهدی ام معروف به میم ح. خوش وقتم

راستش من خیلی وقته مینویسم درباره ی چی؟ درباره ی همه چی گاهی اقات ناراحتم سبکم دارک میشه و بعضی اوقات هم سر کیفم عزیز و خب مسلما مثبت می نویسم

بعضی اوقات هم نمی دونم چمه و داستان مینویسم. این رو خیلی دوست دارم. کاش بدونم چم میشه شروع میکنم به داستان نویسی {:

حالا داستان ورود من چیه ؟ اصلا من اینجا چیکار میکنم؟

راستش گوشی سامسونگم از دستم خسته شده اینقدر نوشته دارم و هر موقع میرم تو برنامه نوت قشنگ صدای فحش های هر 4 پردازنده گوشی رو میشنوم خودمم نمی دونم چرا؟! مدیونید فکر کنید منظورم از گوشی مغزمه!!

برا همین گفتم برای شما ها بنویسم بلکه چند نفر بگن چه ویروسی تو منه که کلا معلوم نیست مود من چیه

از همین الان رفاقتمو با اولین کسی که لایکم کنه آغاز میکنم "جاست فالو می"

خیلی خیلی سلامت باشید.

خداحافظ

ورود به ویرگولشروع نوشتنبنویسید بلکه کامروا شوید
من مهدی ام مهندس مکانیک و برنامه نویس اندروید | یک من که دوست داره تک باشه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید