ویرگول
ورودثبت نام
محمدجواد علیرضائی
محمدجواد علیرضائی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

نوروز دیجیتال؛ هرروز یک ابزار

با فرارسیدن نوروز و حال و هوای سال جدید، خیلی‌هامون دنبال ایجاد تحول توی زندگی‌مون هستیم. معمولا ایام نوروز پر از رویاپردازی و برنامه‌ریزی برای سال جدید درکنار حسرت برنامه‌های اجرانشده سال قبله.

ولی نمیشه هرسال رو صرفا با رویاپردازی و با حسرت به پایان برسونیم و قطعا نیاز به ابزارهایی برای تسهیل تحقق رویاهامون داریم.

نوروز دیجیتال
نوروز دیجیتال

در جهان امروز که خیلی از بخش‌های سبک‌زندگی جامعه به سمت دیجیتال شدن در حال تغییره؛ ابزارهای دیجیتالِ زیادی برای راحت‌تر شدن زندگی مردم ایجاد شده‌اند که آگاهی از وجود این ابزارها و نحوه استفاده‌شون، ما رو به اهداف‌مون نزدیک می‌کنه. یعنی به عبارت دیگه داشتن سواد دیجیتال، در این روزگار برای زندگی، خیلی بیشتر از قبل نیاز شده.

من (محمدجواد علیرضائی) استراتژیست برند و ارتباطات؛ ضمن تبریک سال نو، قصد دارم در هرروز از ایام نوروز امسال، یکی از ابزارهای دیجیتال از اپلیکیشن‌های مدیریت مالی و زمان گرفته تا ابزارهای هوش‌مصنوعی رو به همراه نحوه استفاده ازشون معرفی کنم. درصورتیکه با استقبال خوبی روبرو بشه ، قطعا برای بعد نوروز هم همین روند رو ادامه خواهم داد.
ابزارهای دیجیتال
ابزارهای دیجیتال

برنامه‌ریزی انتشار محتواهام در نوروز ۱۴۰۲ به شرح زیره که در صفحه من در ویرگول، می‌تونید مطالعه کنید:

https://virgool.io/@mjalirezaee

همچنین می‌تونید در صفحه اینستاگرام من با آیدی mj_alirezaee@ از آخرین پست‌های منتشر شده من در ویرگول مطلع بشید.
نوروز امسال، تخم‌مرغ‌های رنگی کنار سفره هفت‌سین شما، می‌تونه این ابزارها باشه که امیدوارم باهاش زندگی روزمره‌تون رو رنگارنگ و پربارتر کنید و تسلط‌تون به جنبه‌های مختلف زندگی بیشتر از قبل بشه.
نوروزسواد دیجیتالهوش مصنوعیمدیریت مالیمدیریت زمان
استراتژیست برند و ارتباطات - هم‌بنیان‌گذار آژانس ارتباطات خلاق فیکا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید