ویرگول
ورودثبت نام
محمد
محمد
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

کمیسیون پزشکی مشمولین کجا و چگونه برگزار میشود؟

به نام خدا

خواستم تجربیات خودم رو از کمیسیون پزشکی وظیفه عمومی فراجا رو توی چند خط باهاتون به اشتراک بزارم

اول اینکه کمیسیون پزشکی در بیمارستان امام سجاد(ع) تهران برگزار میشه

بیمارستان امام سجاد کجاست؟بیمارستان امام سجاد نزدیک میدان شهدای هفتم تیره و اگه از مترو هفتم تیر پیاده بشید تا بیمارستان به صورت پیاده ۵ دقیقه بیشتر راه نیست

بع از اینکه رفتید بیمارستان از سرباز های دم در بپرسید کمیسیون پزشکی مشمولین کجا برگزار میشه اونا راهنماییتون میکنن

بعد باید منتظر بمونید تا پزشک های بیمارستان ساعت ۸ بیان سرکارشون

هر بیماری پزشک خاص خودشو داره و همه مشمولین رو یک پزشک معاینه نمیکنه(مثلا کسی که مشکل استخوانی و ستون فقرات داره رو میفرستن پیش پزشک ارتوپد)

بعدش هم باید بمونید سر نوبت تا نوبتتون بشه و برید داخل تا دکتر معاینتون کنه بعدش هم بهتون میگن باید چیکار کنید

به چندتا نکته باید توجه کنید:

۱_ حتما باخودتون کارت ملی و شناسنامه همراه داشته باشید

۲_مدارک و آزمایش های بیماریتون رو همراه خودتون ببرید

در آخر اینکه صفر تا صد کارتون حداکث ۳ ساعت طول بکشه که من توصیه میکنم ساعت ۸،هشت صبح برید بیمارستان تا سریع تر کارتون انجام بشه

جواب کمیسیون هم بین ۲۰ تا ۴۰ روز میاد

یا علی،موفق باشید

کمیسیون پزشکی مشمولینکمیسیون پزشکی مشمولین کجا تشکیل میشودکمیسیون پزشکی سربازانبیمارستان امام سجادبیمارستان
سلام محمد هستم و قصد دارم چالش هایی رو که در طول روز برام اتفاق می افته رو با شما به اشتراک بزارم و راه حل اون چالش رو هم بهتون بگم❤
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید