ویرگول
ورودثبت نام
Emily
Emily
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دلنوشته ی یه دیوونه

انیمه میبینم ، اتاکو هستم ، نمیتونم بدون اینکه برم ژاپن زندگی کنم دووم بیارم

علاقه دارم کل اتاقم رو پر مانگا ، مانهاوا ، پوستر های انیمه های مورد علاقم و حتی فیگور های انیمه ای کنم !

ولی نمیتونم ....

تو ایران همچین چیز هایی نیست

یا باید با قیمت سر گردنه از آمازون بخری یا بری خارج

خارج هم نمیتونم برم !

پولشو از کجام بیارم ؟

ولی سعیم رو میکنم ، قدم به قدم ، لحظه به لحظه ، دقیقه به دقیقه و ثانیه به ثانیه

درک نمیکنم اونایی رو که مسخره میکنن ...

به خاطر یه مشت کاراکتر میخوای بری خارج ؟

خب اره .... میخوام برم ... هم جای بهتریه ... هم قوانین بهتری داره ... هم پر اتاکوهه !

ایران جای بدی نیست ...

جای خوبیه ...

قشنگ هم هست ...

با دین و رسم و رسوم ! ولی ...

بعضی آدماش بدن ...

شاید من ...

یا حتی تو ...

animeاتاکودلنوشتهدیوونهشاید تو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید