ویرگول
ورودثبت نام
?Red moon?
?Red moon?
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

مبی و رومی و گورب

خیلی خب اول از همه درباره اسم پست ؛

به زبان من : مبی و رومینی و گورب

به زبان شما : مبینا و رومینا و گربه

خب و ادامه :

درسته از نصب کردن اینستا و گذاشتن ولاگ اونجا محروم گشتم ( البته شاید با گوشی مامان یه پیج بزنم و اینا ) ولی حقیقتا نمیدونم اینجا فقط بنویسم و گاهی یه لینک هم بزارم که فیلم رو ببینید یا اینکه قبول کنم پست بزارم اونم توی اینستای مامان

چه کنم ؟

امروز دوشنبه و ساعت ۹:۱۹ دقیقه شبه ( همیشه ساعت گوشیم ۱۲ ساعتیه بخاطر همین :)

الان که اینو مینویسم روی کاناپه لم داده و دارم کیبورد صورتی گوشی رو نگاه میکنم ...

با اندکی تغییر
با اندکی تغییر


روبه م چمدونه بازه که رومینا داره همه چیو توش جا میکنه ... ووووو ، سایر وسایل خونه.

سوال : شما خواهر و برادر دارین ؟

توی مسافرت با اون چمدون مشترک دارین ؟

من که یدونه دارم اونم از نوعه خواهرش و بله چمدون قهوه ای مشترک داریم ... من هنوز به خودم زحمت ندادم وسیله جمع کنم ولی اتاقم رو برای قبل مسافرت مرتب کردم ... بجز قسمت بازار جمعه ای ماننده ته اتاق که همه ی نمونه سوال های خرداد و نمونه دولتی اونجاس !

هنوز لیستی ننوشتم که برای مسافرت چی لازم دارم ببرم ولی احتمالا نصفه شب اینکارو میکنم ...

امسال یه مسافرت عجیب و غریب داریم یک بخاطر اینکه قراره با اتوبوس VIP بریم ... هتلو عوض کردیم و برگشت هم با هواپیما برمیگردیم :) هیچ کدوم از این هارو امتحان نکردم تاحالا

از بچگی هم از هواپیما بدم میومده ولی این بار یکم هیجان زده ام ... امید وارم یکی از اون حادثه های نادر که تا سه سال برای بوجود اومدنش باید تحقیق کرد سرمون نیاد ! سرم ببخشید ( ۹ نفریم بعلاوه ی مردمان بی گناه دیگر نمیشه جمع بست خودمو میگم )

و اما کمی درباره وابط منو رومینا به روایت تصویر :

من وقتی رومینا بیدارم میکنه
من وقتی رومینا بیدارم میکنه


من بعد از دعوا صبحانه با رومینا
من بعد از دعوا صبحانه با رومینا
نگاه من در کل روز نبست به رومینا ( خشم درون را مشاهده فرمایییید )
نگاه من در کل روز نبست به رومینا ( خشم درون را مشاهده فرمایییید )


رومینا وقتی داره یه چیزیو خراب میکنه و من متوجه میشم
رومینا وقتی داره یه چیزیو خراب میکنه و من متوجه میشم


نگاه معنا دار من مثلا برای دعوا
نگاه معنا دار من مثلا برای دعوا
واکنش خواهر در برابر نگاه من ...
واکنش خواهر در برابر نگاه من ...
من در آخرین لحظات دعوا :)
من در آخرین لحظات دعوا :)


رومینا وقتی شیک میکنه بریم بیرون
رومینا وقتی شیک میکنه بریم بیرون
من وقتی شیک میکنم بریم مهمونی
من وقتی شیک میکنم بریم مهمونی
منو رومینا در حال آبرو داری همین الان یهویی ! ( واکنش منو و رومینا به اون رو مون : دو دقیقه خفه شین الان میریم خونه ??
منو رومینا در حال آبرو داری همین الان یهویی ! ( واکنش منو و رومینا به اون رو مون : دو دقیقه خفه شین الان میریم خونه ??


و در آخر منو رومینا شب که میخوابیم ... اوخییی چه مظلوم ? اون راستیه که یه لبخند ریز زده منمااا چه مهربونم!!!
و در آخر منو رومینا شب که میخوابیم ... اوخییی چه مظلوم ? اون راستیه که یه لبخند ریز زده منمااا چه مهربونم!!!




خب ... حقیقتا تمام نمک داشته و نداشتم رو توی این پستو تکوندم ... نظر بدید ... لایکم میخوام :)

و اما به پایان آمد این پست رو های جدید منو و رومینا هنوز باقیست ...















منو رومیناماجرای منو رومی و موشهچمدان زیباگوربهو غیره
بر تیر جورتان ز تحمل سپر کنیم ... تا سختی کمان شما نیز بگذرد ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید