ویرگول
ورودثبت نام
mohamad zarepoor
mohamad zarepoor
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ویرگول خوشمزه

سلامی چو گل های بهاری!


ویرگول خوشمزه
ویرگول خوشمزه


?

خیلی دوست دارم بدونم چی باعث شده... در واقع چه جزییاتی باعث شده «ویرگول» و دوست داشته باشم..


فونت واضح با اندازه مناسب .. ی ثباتی ایجاد کرده که اولین اتفاق مثبتی است که به ذهنم می اد.


میتونم خیلی از این جزییات و نام ببرم .. اما دوست دارم هر کدام از شما دوستان که این مقاله رو می‌بینید.. هم لایک کنید و هم بفرمایید چرا ویرگول؟


منتظر پیام های های مهربان شما هستم. !



کلی نکته در موضوعات مختلف دارم. زمان مناسب بود حتما منتشر میکنم.


در مدت کوتاه تعداد زیادی از مقاله های دوستان رو مطالعه کردم.. دلیل اصلی این همه مطالعه ی «ویرگول» شناخت دوستانی که در این محیط در حال قلم زدن هستند. و احتمالا خودشون بهترین مخاطب «ویرگول» ..

که این شناخت باعث خواهد تا بتونم موضوعات و مفاهیم متناسب و دلچسب تری رو بتونم به دوستان عزیزم.. هدیه کنم.?

( به ساده گی نتونستم ایموجی بزارم.)?

پس دوباره تاکید میکنم. هم لایک کنید و هم نظرات خودتونو بفرمایید چرا ویرگول؟






نوشتنویرگولانتقادلذت
عاشق تاریخ،روابط بین الموجودات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید