ویرگول
ورودثبت نام
محمد حسین راستگار
محمد حسین راستگار
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

در نهایت یک ویدیو ساختم

سلام،من محمد حسین راستگار هستم و بعد از سالها اولین ویدیو آموزشی خود را در آپارات و یوتیوب آپلود نمودم تا دیگران بتوانند از آن استفاده کنند.

فکر کنم اولین بار سال ۹۹ بود که به فکر ساخت ویدیو افتادم اما آنجا یکسره به این فکر می کردم که مردم شاید دوست نداشته و شاید با دیس لایک های بسیار بر خورد کنم،اما تازگی متوجه شدم که هیچ کس نمی تواند نظر همه مردم را جلب کند و این شد که با خود یک مبارزه طولانی کردم و در آخر در راند 8 توانستم خودم را با یک ضربه شکست دهم،ضربه بدی بود اما باز هم با این کار تونستم خودم را ارتقا بدم.

چرا من نه ....

زمانی که کلاس یازدهم بودم یکی از بچه های کلاس بود که مشکلات گفتاری داشت،در کلاس فارسی و دینی و از این جور چیزا که نیاز به خوانش داشت خیلی ضعیف بود،خلاصه که این رفیق ما یک روز اومد تو کلاس و گفت می خام ویدیو بسازم،همه بهش گفتن برای تو زوده و با اون زبون می خای ویدیو بسازی و.... اما رفیقم اونجا حرف قشنگی زد و گفت چرا همه بتونن اما چرا من نه،اون زمان من معنی حرفش را نفهمیدم اما حال که در گذاشتن ویدیو شک داشتم و در اون مبارزه مقابل خود در روز ها و شب ها،معنی حرف این رفیقمون را درک کردم،این خودتی که تعیین می کنی موفق بشی یا نه این خودتی که می زاری مردم باعث نزولت بشن و خلاصه که اون رفیق کلاس یازدهمی با اون حرف شد یک فرد مشهور و ما که اون زمان درکش نمی کردیم الان شدیم رفیق قدیمی او که شاید ما را هم یادش نیاد.

خب خلاصه که من در حوضه که درک درستی از اون داشتم ویدیو ساختم و تا اکنون چهارتا بازدید داشته و یک لایک،اما باز هم از تعدادی که من فکر می کردم بیشتر بودن.

حالا چرا نتورک پلاس

واقعیتش خودم هم نمی دونم،چرا که من می تونستم دوره های سئو،وردپرس،php و.. بزارم اما شروع به استارت دوره نتورک پلاس کردم،شاید یکی از دلایل علاقه من به دنیای شبکه باشه یا شاید هم بخاطر اینکه بازار کار بهتری نسبت به بقیه داره،خلاصه که نمی دانم اما می دانم در این خیلی خوبم.

و راستی لینک کانال آپارات و یوتیوب را در زیر قرار دادم اگر خواستی می تونی نگاه کنی.

کانال آپارات

اما در آخر ....

دوست خوب نادیده ام،نمی دانم در کجا هستی اما امید وارم در مقابل سختی های زندگی و حرف های مردم سر خم نکنی و بتونی هر روزت را از دیروزت بهتر کنی،اینجانب محمد حسین راستگار با شعار سال ها شکسته ام و دانسته ام تا که توانسته ام،خدانگهدار:)

mrastegarساخت ویدیومبارزهداستانزندگی
سالها شکسته ام و دانسته ام تا که توانسته ام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید