ویرگول
ورودثبت نام
محسن مقصودی
محسن مقصودی
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

از تفکرات کودکی تا شغل خلبانی


دوست دارم درباره خلبانی براتون بنویسم و تجربیات خودم

اینکه یک شخص برای خلبان شدن به چی نیاز داره

چه کار باید انجام بده

از کجا شروع کنه و در مسیرش چه چالش های را داره همه و همه را براتون می‌نویسم

از تجربیات خودم در پرواز های مختلف با پرنده های تایپ بدون سرنشین

از مطالب عمومی و دانستنی های خلبانی پرواز مقررات جالب پرواز هواشناسی مهم در پرواز حتی نحوه ساخت یک پرنده شخصی تا مدارک مورد نیاز پرواز با پرنده های عمود پرواز و بال ثابت را براتون نشر میدم

با من همراه باشید

اگر مشغله کاری اجازه کافی بده سعی بر این دارم تا هر هفته نویسه ای در این حوزه منتشر کنم

اگر سوالی هم باشه یمیل و پیج اینستاگرام در خدمتم

دوستون دارم

شب خوش 😘

خلبانیچالش های یک خلباننحوه هدایت پرندهپرنده های بدون سرنشینعشق
فارغ‌التحصیل مهندسی برق دانشگاه تهران دانشجوی مخابرات میدان دانشگاه امیر کبیر تهران رتبه 105 کنکور سراسری ارشد سال 1401 عضو سابق بنیاد نخبگان آینده روشن نوازنده حرفه ای ساز سنتور عاشق خلبانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید