ویرگول
ورودثبت نام
مرتضی کلهر
مرتضی کلهر
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

جملات فال فروش

جملاتی با کلمه “فال فروش”

۱. با صد هزار تومانی که پیدا کرده بودم چند تایی فال از فال فروش خریدم تا بخت امسال را محک بزنم.

۲. فال فروش صدایم کرد و من در امتداد بخت های آینده ام گم بودم.

۳. کجاست سیاره ی شانس که پیاده شود و آدمک های آنجا فال فروش ها را دوست بدانند.

۵. مفتح از سمت شمال اولین سفر داخلی من برای دیدن تو بود اما فال فروش به من گفت کابوس دیدن تو را نمی ارزد به جان بخرم.

۶. کانون های تره بار و آبخوری های سر راه را در بازی ِ بر خط گروهی زدیم نابود کردیم و تازه فهمیدیم غول مرحله آخر یک فال فروش بود.

۷. تشنگی های فصلی در تابستان چنان داغ داغ بود که فال فروش ها سر چهار راه تنها شعر های فوواره ای عرضه می کردند.

۸. دلم نمی آيد برای پیش بینی های خوش به فال فروش کوچک شهر پول بدهم همین است که فالهایش را بی هوا می قاپم.

۹. سالها پیش فال فروشی سبیل مردونه می گذاشت و حالا که دیگر نیست برای پنهان شدن از دست ما ریش می گذارد.

۱۰. جملات فال فروشی را نوشتم و یکی یکی آنها را به آتش و خاکستر بخت چهارراه سپردم.


لینک اینستاگرام

فال فروشفالجمله سازینویسندگی خلاقمتن
دفترچه ی ایده ها و یادداشت های من | https://zil.ink/morito
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید