ویرگول
ورودثبت نام
مسافر
مسافر
خواندن ۱ دقیقه·۱۲ روز پیش

30 روز هیجان!

بسم الله النور🌙

سلام و درود...

با شروع فصل پاییز، تصمیم گرفتم که چالشی برای خودم ایجاد کنم برای ماه مهر... البته که این ها چالش های زندگیم هستن و به 30 روز منتهی نمی شن! ولی شاید تاالان خیلی اینطوری جدی بهشون نگاه نکردم، درواقع می خوام بهبود ببخشم و یکی دوتا اضافه کنم.

این روزا تقریبا تفریحامو کردم حالا وقتشه که بچسبم با تمرکز سروقت درس و کارم...[اگر که فکر کنید داخل لیست تفریح کمه به خاطر اونه]

البته آخرش میام اینجا گزارش می زنم چقد و چند درصد عمل کردم... شاید وسطاش هم اومدم کسی چه می دونه🫠

کارایی که باید در این 30 روز انجام بدم:

۱_خوندن زبان انگلیسی روزی 4 ساعت حداقل

۲_خوندن روزی 30 دقیقه کتابی که غیر درسی باشه ولی برای رشدم کمک کنه

3_نوشتن هرشب، آخر شب[این خیلی مهمه]

4_نوشتن رمان اگر شد روزانه اگر نشد، حداقل هفته ای 2 بار!

5_حداقل 2 بار شنا رفتن[اینم تفریح🌨🫠]

6_نخوردن قند، نوشابه، شکلات و کلا شیرینی جات مصنوعی.

7_نیمه شب " [اگر خواب موندم جریمه ام اینه 30 تومن بدم خیریه]

8_صبح ها قبل 7/30 بیدار شدن[همرو تا اینجا قول میدم که انجام بدم ولی اینو نه یعنی مطمئن نیستم... آخه جدیدا شرایط زندگیم پیچیده شده و ممکنه شب ها دیر بخوابم، یعنی دست من نیست]

9_ انعطاف پذیر شدن و پذیرفتن تغییرات زندگی در هرشرایطی و ادامه دادن همین مسیر و لبخند زدن(:

10_ پیدا کردن چند تا ریشه ی اساسی از شخصیتم و ترمیم اون.

11_ حذف گوشی غیر از موارد درسی،حتی سایت های دیگه [خیلی سخته😭]

آره دیگه..

فعلا همین 11 تا بسه...

اگر باز چیزی بود که یادم رفت بعدا اضافه می کنم

شمارو به چالش 30 روز هیجان دعوت می کنم، اگر دوست داشتید خبر بدید🌨〰️🌠🌙

تا بعد🚶‍♀️

بریم پرواز...
بریم پرواز...



زبان انگلیسی۳۰ هیجان۳۰چالشپاییز
کاش من همه بودم ..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید