ویرگول
ورودثبت نام
مصطفی نصیری
مصطفی نصیری
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

پاییز را دوست دارم تو چطور؟

پاییز را خیلی دوست دارم خیلی زیباست. بخصوص امروز که داشت باران می آمد   الان یکسال میشود که  این مسیر هرروز من به سمت محل کارم است. یک پارک کوچک در  الهیه کنار رودخانه. پاییزش قشنگ تر است. من هر روز حدود ۲۰ دقیقه زودتر به محل کارم میرسیدم و شروع بکار میکردم ولی فصل پاییز  که رسید  آن ۲۰ دقیقه ایی که زودتر میرسم را قدم میزنم و شروع میکنم با گوشی عکس گرفتن  حس خوبی دارد. قدم میزنم گاهی با پا برگههارا به یک طرف پرت میکنم . گاهی یکی از برگهارا بر میدارم و به رنگش خیره میشوم. ولی امروز با بارانی که آمد این حس خوب چندبرابر شد. برگههای رنگارنگ روی خیابان و باران هم روی آنها میبارید. از خیس بودن برگها و خیابان چندتا عکس گرفتم.  واقعا رنگهای پاییز بیشمار است نمیتوان یکی را انتخاب کرد همه در کنار هم زیبا هستند. حالا تصور کن باران هم ببارد و رنگهای این برگها خیس شوند امیدوارم توانسته باشم حسم را با متن و عکس به شما منتقل کنم   حتما نظرخود را برایم بنویسید درمورد متن، عکس و پاییز   #پاییز_گردی
پاییز را خیلی دوست دارم خیلی زیباست. بخصوص امروز که داشت باران می آمد الان یکسال میشود که این مسیر هرروز من به سمت محل کارم است. یک پارک کوچک در الهیه کنار رودخانه. پاییزش قشنگ تر است. من هر روز حدود ۲۰ دقیقه زودتر به محل کارم میرسیدم و شروع بکار میکردم ولی فصل پاییز که رسید آن ۲۰ دقیقه ایی که زودتر میرسم را قدم میزنم و شروع میکنم با گوشی عکس گرفتن حس خوبی دارد. قدم میزنم گاهی با پا برگههارا به یک طرف پرت میکنم . گاهی یکی از برگهارا بر میدارم و به رنگش خیره میشوم. ولی امروز با بارانی که آمد این حس خوب چندبرابر شد. برگههای رنگارنگ روی خیابان و باران هم روی آنها میبارید. از خیس بودن برگها و خیابان چندتا عکس گرفتم. واقعا رنگهای پاییز بیشمار است نمیتوان یکی را انتخاب کرد همه در کنار هم زیبا هستند. حالا تصور کن باران هم ببارد و رنگهای این برگها خیس شوند امیدوارم توانسته باشم حسم را با متن و عکس به شما منتقل کنم حتما نظرخود را برایم بنویسید درمورد متن، عکس و پاییز #پاییز_گردی

پاییز را خیلی دوست دارم خیلی زیباست. بخصوص امروز که داشت باران می آمد

الان یکسال میشود که این مسیر هرروز من به سمت محل کارم است. یک پارک کوچک در الهیه کنار رودخانه. پاییزش قشنگ تر است. من هر روز حدود ۲۰ دقیقه زودتر به محل کارم میرسیدم و شروع بکار میکردم ولی فصل پاییز که رسید آن ۲۰ دقیقه ایی که زودتر میرسم را قدم میزنم و شروع میکنم با گوشی عکس گرفتن حس خوبی دارد.

قدم میزنم گاهی با پا برگههارا به یک طرف پرت میکنم . گاهی یکی از برگهارا بر میدارم و به رنگش خیره میشوم. ولی امروز با بارانی که آمد این حس خوب چندبرابر شد. برگههای رنگارنگ روی خیابان و باران هم روی آنها میبارید. از خیس بودن برگها و خیابان چندتا عکس گرفتم. واقعا رنگهای پاییز بیشمار است نمیتوان یکی را انتخاب کرد همه در کنار هم زیبا هستند. حالا تصور کن باران هم ببارد و رنگهای این برگها خیس شوند امیدوارم توانسته باشم حسم را با متن و عکس به شما منتقل کنم حتما نظرخود را برایم بنویسید درمورد متن، عکس و پاییز #پاییز_گردی



پاییزفصل پاییزمصطفی نصیری
مصطفی نصیری متخصص تدوین، موشنگرافیک، وردپرس، دیجیتال‌مارکتینگ و سئو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید