ویرگول
ورودثبت نام
مصطفی ارشد
مصطفی ارشد
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

رئیس‌جمهور غیر متمدن

پشت درِ اتاق رئیس‌جمهور بودم.

چند ثانیه‌‌ای نگذشت که گفت : " بیا تو "

وارد اتاق شدم.

- : "سلام آقای ترامپ "

با دست اشاره کرد که قهوه‌اش را بذارم روی میزش‌.

ولی اجازه نداد که برایش توضیح بدهم ، گرم صحبت کردن با یکی از مقامات بود.

خودکاری‌ را به سمت من پرت کرد ، که معنی‌اش این بود از اتاق برو بیرون.

با خودکار نوشتم‌ " قهوه‌ تموم شده بود ، براتون دمنوش گل گاوزبان دم کردم "

سریع برگشتم بیرون که ، با آن‌طرف خط گفت : " چندبار بگم ، من عین کوه پشتتم‌ ، تو فقط تمام زعفرونهای‌ قائن رو برام بخر ، تو که بهتر میدونی ، مهرِ ملانیا‌س "


نویسنده : مصطفی ارشد

تمدنرئیس جمهور
* نویسنده و شاعر * صاحب کتاب‌های : شاعرانه‌ی عشق - اناردون – داستان‌های زیرپوستی - عشق، قرنطینه، مرگ و چندین اثر مشترک دیگر در نشرهای مختلف داستان‌نویس اجتماعی و طنز http://www.mostafaarshad.ir/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید