ویرگول
ورودثبت نام
آقای میم نون
آقای میم نون
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

خانه امن من


⚪گاهی از یاد می برم که چرا در خانه امن زندگی می کنم

اخر نه فراری هستم و نه شاهد هیچ جرمی بوده ام

من یک خانه امن دارم:

۱. برای جلوگیری از ورود کسانی که با اشتیاق و غلیان شدید احساسات به کمک من راه می افتند

۲.برای جلوگیری از خروج احمقانه خودم از خودم وقتی که حس می کنم عشقی که پیش رویم ایستاده واقعیست

و۳. برای جلوگیری از دخول آدم های خوب به آن ، تا که دلشان را دیگر نتوانم بشکنم

⁦?️⁩خانه امن من جاییست که میزان زیادی از تفکرم بر تخیلم پیروز گشته است

⁦?️⁩نه مکان دارد نه حتی نما و نه حتی سقف

فقط خط قرمزی است برای نجات دیگران از دیوانه درون من

?پی نوشتار:

⚫کسانی که مثل من آرزوی مرگ دارند نباید از یاد ببرند که هر دوست هر آشنا و حتی هر سلامی در لحظه پریدن مثل باری از آهن‌ بر دوش آنها سنگینی خواهد کرد


مرسی از کسایی که ندونسته منو تنها گذاشتن و زحمتم رو کم کردن


#بخش_روان

تیمارستان

خانه امنابزوردابزوردیسمتیمارستانبخش روان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید