ویرگول
ورودثبت نام
maral abbasi
maral abbasi
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

قانون غیر اساسی...


بعد از خوندن این همه کتاب قانون که تازه خیلیاش توی عکس جا نشده به این نتیجه رسیدم که جای بعضی قوانین توی کتاب های قانون خیلی خالیه.

اول از همه بگم

خدا خر رو دید بهش شاخ نداد

فک کنم واسه همینه که من قانون نویس نشدم

ماده اول :بوسیدن ممنوع...هرچند الان خود به خود ممنوع شده ولی چه معنی میده هی همدیگه رو تف مالی کنید...«سینگل بدبخت هم خودتونید» ...هرکس هم از قانون سرپیچی کرد از لب ها دارش میزنیم.


ماده دوم:طبق گفته آقای دست انداز همه به اسم و فامیلشون پایبند باشن...فکرشو کنید من همیشه حق عبوس بودن دارم و هیچکس هم نمیگه چرا عصبانی هستی..آخه قانون از این بهتر؟

ماده سوم: هیچکس حق گفتن جمله ی

فرق داره...تو دختری

رو نداره ولی اگر گفت به سبک قرون وسطایی شکنجه میشه.


ماده چهارم:حتما این قانون باید اجرا بشه و کلیه ی حروف هم آوا از قبیل ظ، ذ، ض، ط، ص، ث و... از زبان فارسی حذف بشه.

مطمئن باشید اگه این اتفاق بیوفته کلی از آمار خودکشی نوجوانان مخصوصا کنکوری ها کاسته میشه

خود من تا هفته ی پیش میخوندم


ترکیب وصفی مغلوب

و با خودم میگفتم حتما صفت موصوف رو شکست میده و میاد به جاش میشینه ...تا اینکه امروز فهمیدم درستش میشه

ترکیب وصفی مقلوب ...یعنی ترکیب وصفی جابه جا شده

ماده پنجم:هیچکس، تاکید میکنم هیچکس هنگام دیدن یک کنکوری حق گفتن جمله ی

واییییی چقد چاق شدی
وای چقد جوش زدی
ای وای الهی فدات شم چرا اینجوری شدی؟
حالا ببینیم در میای یا نه؟
حالا میخونی یاد هم میگیری؟
آخی چقد خرج کردین

وجملاتی از این قبیل رو نداره وگرنه کنکوری عزیز به هفتاد شکل مختلف اجازه ناک اوت کردن گوینده رو داره.

ماده ششم:این قانون درباره ی عام مردم نیست. همه انتشارات باهم ادغام شده و باهم یک نهاد میشوند و هیچ کدام از انتشارات و نهاد های آموزشی اجازه ی چاپ چندین نوع کتاب را ندارند.

در واقع از هر درس یک کتاب در بازار وجود خواهد داشت و بساط این تنوع که تنها باعث سردرگمی دانش آموز بخت برگشته میشود برچید خواهد شد.

یعنی یک کتاب برای همه چیز ...کتاب های لقمه، جمع بندی، دوردنیا، شب امتحان،تست،پاسخنامه،راهنمای پاسخنامه،روش های تست زنی،تست های کنکور و آبی و زرد و سبز و رنگین کمانی و و...همه در یک کتاب مگر کنکوری ها مسخره اند که8 کتاب فقط برای زیست داشته باشد:// وگرنه به کنکوری ها اجازه داده میشد تا کتاب هارا به خورد این جماعت پول دوست بدهند.

تازه یه عالمه شون توی عکس جا نشد ...اینا کتابایین که روزانه استفاده میکنم و به قول معروف گلچین کتابا هستن
تازه یه عالمه شون توی عکس جا نشد ...اینا کتابایین که روزانه استفاده میکنم و به قول معروف گلچین کتابا هستن


ماده هفتم: هر موسسه ای اقدام به گذاشتن کلاس کنکوری و تولید دی وی دی های چرت و مزخرف کرد محکوم به دیدن کلاس ها و دی وی دی های خود با آن صدای مسخره شان هستند.

  • از گذاشتن عکس معذورم

ماده هشتم:مدارس از ساعت ده صبح باز شوند.وحرفی نمیماند.


ماده نهم: یک وعده غذایی در هر روز در هرخانه ای که بچه ای در آن ساکن است باید به همراه سیب زمینی سرخ کرده به مقدار کافی باشد...دقت کنید به مقدار کافی یعنی یک منبع بینهایت.


ماده دهم:اجازه زدن حرف های سیاسی به افراد عادی یا کسانی که تحصیل و مطالعه ای در این زمینه ندارند داشته نشود و فرد خاطی را به کام کوسه های دریا فرستاد.


ماده یازدهم:آخر فیلم های ترکی یک نوشته به تماشاگران بدن و چند نکته رو توضیح بدن

کی بچه کی بود؟
کی زن کی بود؟
کودوم شوهرش بود؟
کیا وقعا عاشق هم بودن؟

ببخشید زیادی حرف زدم

در پناه حق

ماهم برگردیم سروقت کتابای متنوعمون://

مسابقه دست اندازقانون غیر اساسیحال خوبتو با من تقسیم کن
ENTP |maral.abbasi81@yahoo.com|35.699738,51.338060
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید