ویرگول
ورودثبت نام
محمدصادق مختاری
محمدصادق مختاری
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

صحبتی با خوانندگان عزیز۲

همراهان عزیز واقعا متاسفم که این چند ماه فعالیتم کم شده یا از بین رفته اونم به دلیل اینه که مشغله های درسی و ...نتونستم براتون مطلب بفرستم توی این چند ماه نتونستم براتون کتاب معرفی کنم حسابی معذرت میخوام!سعی میکنم اگه شد از این به بعد فعالیت کنم و از خجالتتون در بیام!قربون مرامتون!یه زحمتی هم دارم اونم اینکه تکخوانی نکنید! برای رفقا مطالبمو بفرستین که اونام سرگرم شن و لطف کنین منو دنبال کنید و اگرم از کارام خوشتون آمد با یک ضربه ملایم به قلب قرمز منو شاد کنین!

همراهان عزیز واقعا متاسفم که این چند ماه فعالیتم کم شده یا از بین رفته اونم به دلیل اینه که مشغله های درسی و ...نتونستم براتون مطلب بفرستم توی این چند ماه نتونستم براتون کتاب معرفی کنم حسابی معذرت میخوام!سعی میکنم اگه شد از این به بعد فعالیت کنم و از خجالتتون در بیام!قربون مرامتون!یه زحمتی هم دارم اونم اینکه تکخوانی نکنید! برای رفقا مطالبمو بفرستین که اونام سرگرم شن

صحبتی با خوانندگان عزیزمحمدصادق مختاریعذرخواهی
۱۵ساله .عشق کتاب .یک کتابم نوشتم(اسم کتابم حکومت به شرط چاقوئه)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید