ویرگول
ورودثبت نام
مموشی
مموشی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

مموشییی دانشگاه(قبلیارو بعدا می نویسم هنوز یادم نیومده?)

سیلاممم به همگی مموشی الان دانشجوعه هاا ولی توی تل،یه گروه زدن گفتن اینجا دانشگاتونه ولی خوبیایی ام داره یه بدیایی ام داره خوبیش اینه که میتونی سر کلاس آنلاین بخوابی البته اینا کلاس انلاینشون انگار دیسک گرامافون خراش میدن اصن گوش رو خراش که چه عرض کنم جر میده??یه سامانه نویدم واسمون گذاشتن اسمش خیلی خوبه چون مثل به اسم نوید محمد زادس ولی ای کاش کارشم مث نوید بود،مشخصه نوید اضطراب اجتماعی داره وقتی تعداد مشترکینش زیاد میشه هنگ میکنه قاط میزنه شوتمون میکنه بیرون شایدم نمیتونه مدیریت کنه باس به مصطفی علوی(مسئول فساد مداپ بسیج)بگم یه دوره مدیریت براش بزاره??? خب برگردیم به خوبیاش اوووم چرتینگ سر کلاس،اسکلیوس بازی دور از چشم استاد (به قول یه فیلمی قرتلنگ میش کنیم)صادقانه خودم یکی دوباره ملق زدم چون چند روز نخوابیده بودم رفته بودم تو فاز مانیا کلا مدل کسایی که اکستازی مصرف میکنن شده بودم???،دیگه امتحانای اپن بوک که خیلی خوبن فقط بعضی اوقات استادا برای این که تقلب نکنیم خب زمانو اینقدر کم میدن که تا وقتی ان بشیم میبینم که امتحان تموم شده اخه استاد گرامی ادم واسه تقلبم باید یه بار بخونه که بفهمه جای مطالب کجاست البته ذهن مخوف یونی اموزان این مشکل رو با سرچ پی دی اف تا حدودی حل کرده بلکم دیده شده کتاب ۳۰۰ اندی صفحه ای اسکن شده رو گروهیی واسه تقلب تایپ کردن که قابل سرچ بشه همین قد وقت صرف خوندنش می کردیم بیست می شدیم تازه از اون جالب تر بعضیا حوصله این کارم نداشتن میدادن یکی دیگه جاشون امتحان بده(حقا‌ راس میگن ادم دانشجو میشه یکم تنبل میشه خودم از وقتی دانشجو شدم ریشامو دیگه نزدم(مدیونی اگه فک کنی بخاطر اینکه بم میاد گذاشتمشون)صب زود از خواب بلند نمیشم جووونم‌برات بگه هنوزززز مونده بقیشو بعدا اگه حال داشتم می نویسم تشکر???☻

بوس بوس بای بوس

دیریطنزخاطرهذهن خروشان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید