ویرگول
ورودثبت نام
امیرمهدی فرخی
امیرمهدی فرخی
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ روز پیش

دکتر جراح و خواننده نسل جوان ( راک )

چندوقت پیش در اینستاگرام در حال گشت و گذار بودم! از قبل پیج یکی از خوانندگانی که چند موزیک ویدیو از آن در رادیو جوان دیده بودم را دنبال میکردم که اتفاقا 14 ام همین ماه 14 تیر 1403 کنسرت خیره دارد! خواننده‌ی راک نسل جوان که برایم سبک خواندنش جالب بود را در همان حالی که در اکسپلور اینستاگرام پرسه می‌زدم در پوشش یک پزشک جراح پیدا می‌کردم!

خوانندگی و برازندگی!
خوانندگی و برازندگی!

با کلاه آبی و دستکش جراحی در حالی که توصیه می‌کردند که بیماران بعد عمل بینی چه بخورن و چه نخورند را دیدم. به اصطلاحی چارشاخ ماندم! از آنجایی که یدی طولانی در استفاده از هوش مصنوعی دارم گفتم کیکه! ولی با این حال رفتم داخل پیجشون که همه اسناد و مدارک رو در انتها گذاشتم. (از صفحه آهنگ شاهین شمس در رادیو جوان تا فیلم های عمل آقای پزشک زیبایی خوب کشورمان) مانده بودم و به فکر رفتم.

اگر یه روز مقاله من رو دیدین یادتون باشه من با این موزیکا میشناختمتون دکتر :( ~ فرخی نقطه ویرگول

پزشک خوش قلب

سخت بود شاهین جون موزیسین خوب کشورمان را به عنوان دکتر شمس بپذیرم شاید چون مدت خیلی زیادی دنبال کرده بودم ایشون رو این حس رو داشتم (همونطور که شاید مراجعین یا بیماران پزشک خوش ذوق کشورمان برایشان این ارتباط سخت باشد). البته مشکل از خود بنده است! بگذریم. به هر تونستم ایشان را به عنوان پزشک بپذیرم امّا چرا می‌گویم خوش قلب. زیرا در جدیدترین استوری آخر ایشان در پیج اینستاگرامشون پیدا کردم.

https://tamasha.com/v/l8jzP


آخرین استوری پیج موزیک

جدیدترین استوری پیج موزیک شاهین شمس مربوط به کنسرت 14 تیرماه 1403 ایشون است که قراره تا هزینه اشم به خیریه کمک کنند. حتی از یکی از فالورای دیگشون که در پیج موسیقی بود اعتبار این موضوع رو پرسیدم (به دلیل اینکه دیدم در بسیاری از پست های شاهین نظر داده اند، نظرشان را پرسیدم) تایید و تصدیق کردند که شاهین به اندازه ی خودش دارد و نیازی به این کار ندارد.

یک سوال هفته

راهنمایی این سوال به متن بالا ، سایت ویرگول و مربوط است. جواب را در قسمت نظرات بنویسید.
راهنمایی این سوال به متن بالا ، سایت ویرگول و مربوط است. جواب را در قسمت نظرات بنویسید.



دانستنیسلامتپزشکیهوش مصنوعیجوان
کوکا من نمیوم تو بیو... زاده شهریور 1373 امّا تا قبل عصر سنگ پیگیر و جستجوگر بودم مثل گوگل...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید