ویرگول
ورودثبت نام
music-kadeh
music-kadeh
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

آهنگ محسن ابراهیم زاده عشقم عاشقتم

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام عشقم عاشقتم

آهنگ محسن ابراهیم زاده عشقم عاشقتم هم اکنون از هیت ملودی

میتوانید آهنگ شاد و جدید محسن ابراهیم زاده را با دو کیفیت 128 و 320 دانلود کنید.

متن آهنگ عشقم عاشقتم

با دانلود از رسانه هیت ملودی مصرف اینترنت شما نیم بها محاسبه میشود

Download & Listen New Song : Mohsen Ebrahimzadeh | Eshgham Asheghetam

محسن ابراهیم زاده عشقم عاشقتم

محسن ابراهیم زاده عشقم عاشقتم
محسن ابراهیم زاده عشقم عاشقتم



ღ♪ همه ی جون منی تو ♪ღ
ღ♪ نبضمی میزنی تو ♪ღ
ღ♪ حس خوش پر از عشقی عطر رو یپرهنی تو ♪ღ
ღ♪ با تو حال دلم خوبه دل دیوونه ی توئه ♪ღ
ღ♪ خوش نشستی توی قلبم اینجا خونه ی توئه ♪ღ
ღ♪ دستتو میگیرم واسه تو میمیرم آخر ♪ღ
ღ♪ عشقـم عاشـقتم عشق منو کن باور ♪ღ
ღ♪ دستت و میگیرم واسه تو میمیرم آخر ♪ღ
ღ♪ عشقم عاشقـتم عشق من و کن باور ♪ღ
ღ♪ دل بی قراره نداره جز تو خودت دلبر ♪ღ
ღ♪ واسه تو میمیرم میگیرم دست تو آخر ♪ღ
ღ♪ تو همه دنیای منی من فدای چشمات ♪ღ
ღ♪ چیزی نمونده بمیرم من برای چشمات ♪ღ

متن آهنگ عشقم عاشقتم
ღ♪ دست خودم نیست که دیگه اگه دیوونتم ♪ღ
ღ♪ هوایی کرده دلمو اون هوای چشمات ♪ღ
ღ♪ دستتو میگیرم واسه تو میمیرم آخر ♪ღ
ღ♪ عشقم عاشقتم عشق من و کن باور ♪ღ
ღ♪ دستتو میگیرم واسه تو میمیرم آخر ♪ღ
ღ♪ عشقم عاشقتم عشق من و کن باور ♪ღ
ღ♪ دستتو میگیرم واسه تو میمیرم آخر ♪ღ
ღ♪ عشقم عاشقتم عشق من و کن باور ♪ღ
ღ♪ دستتو میگیرم واسه تو میمیرم آخر ♪ღ
ღ♪ عشقم عاشقتم عشق من و کن باور ♪ღ

محسن ابراهیم زادهآهنگ جدیدمحسن ابراهیم زاده عشقم عاشقتمعاشقانهآهنگ ایرانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید