ویرگول
ورودثبت نام
مجتبی
مجتبی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

برم قمیشی گوش بدم برگردم به سطح دارم خفه میشم از این حس های منفی موزیک های امروزی

بعد مدت ها نشستم یه سری موزیک ویدئو خارجی جدید دانلود کردم
از این پیت بول و جنیفر و نمیدونم نیکی میناژ و اینا و بیانسه و انریکه..
چقد حس بد بهم داد
اصلا موزیکاشون خالی از هر حس خوبه
همش یا پر س.ک.سه یا پر فحشه یا پر چیزای پرت
یه سری تصاویر نامفهوم چرت در چرت جلو چشمات رژه میره
حالت از هر چی موزیکه بهم میخوره!!
اصلا یه حس غربت بدی بهم دست داد
انگاری که تو یه شهر و کشور و دنیای غریبه ای وارد شدم !!
یه حس شدید دلتنگی که انگار از همه دنیا جدا افتادم
چرا همچین حسی بهم میده؟؟
یکی از رفقا میگه چون سلیقه ت با سلیقه های امروزی یکی نیست!!
عه عه بابا همینا رو من همیشه داشتم پیگیرشون بودم
الان به نظر من خیلی بد شدن
موزیک ها و متن ها و تصویر هاش همه و همه تو خالیه پوچه مسخره س
خوب نیست اصلا
کلا دپرس کردن منو این موزیک ویدئو ها

یه کانال موزیک ایرانی هم دارم شاید نزدیک به پنج هزار پست نخونده ازش داشتم

رفتم بهش سر زدم انصافا از بین این همه موزیک ایرانی شاید سر جمع دو یا سه تاش ارزش گوش دادن داشتن

همه یا متن سبک یا موزیک سبک یا موزیک تکراری کپی یا صدای بد یا موزیک مسخره...

اصلا موزیک های فارسی چرا همه شبیه همدیگه ن؟؟ چرا هیچ کدوم هیچ خلاقیتی ندارن؟

حداقل موزیک های خارجی اینقدر هم دیگه کپی همدیگه نیستن

موزیک های فارسی میشه گفت تقریبا همه شون شبیه هم هستن

برعکس سیاوش قمیشی ببین موزیک ش رو

پنج ثانیه از یه موزیک قدیمی تا جدید ش رو اگر گوش بدی سریع میفهمی کدوم آهنگ هستش و اصلا شبیه به هیچ کدوم از موزیک های دیگه ای نیست

خاص خاص خاص
برم #قمیشی گوش بدم برگردم به سطح
دارم خفه میشم از این حس های منفی مزخرفی که اینا منتقل کردن بهم

موزیکموزیک ویدئوقمیشیآهنگ فارسیخفگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید