ویرگول
ورودثبت نام
her
her
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

سوال دارمم:)

یه سوال داشتم. تا حالا با کسی که مشکل روانی داره ارتباط نزدیک داشتید؟ چطوریه؟ در مقابلشون باید چیکارد کرد؟ یا اصلا از کجا مطمین باشیم کسی مشکلی داره؟

این شخص برای من باید یه نمونه باشه اما در عوض در هر شرایطی شروع میکنه به گریه. نمیدونم چطوری توصیف کنم که چقدر تحت فشارم اما نمیدونم دیگه چطوری باید برخورد کنم. قلبم میشکنه

من باید براش توضیح بدم که رفتارش درست نیست. احساس میکنم تاکیید بر اینکه مشکل داره هم فقط شرایط رو بدتر میکنه.

دلم میخواست میتونست باهام حرف بزنه. ولی نمیدونم. انگار ریشه ی مشکلاتش خیلی عمیقه.

حتی پیش مشاورم میره. ولی انگار از وقتی پیش مشاور میره بدتر شده..

یهو شروع میکنه به گریه. وسایلو مرتب میکنه. فحش میده. هیچ دوستی نداره.

یه بار سر همین موضوع جلوم یهو زد زیر گریه

ولی وقتایی که اینطوری نیست خیلی دوستش دارم. ای کاش دوستش نداشتم. ای کاش

عاشق اینم که بغلش کنم و عاشق عطر تنشم. ولی نمیتونم این شرایط رو تحمل کنم

باید چیکار کنم؟...


مشکل روانیروانشناسیروان
میخوام کاری کنم همه اسمم رو بدونن.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید