ویرگول
ورودثبت نام
نفیسه رضایی افضل
نفیسه رضایی افضل
خواندن ۲ دقیقه·۶ ماه پیش

سال 1403

درود و مهر بر شما عزیزان

سال نو را تبریک می گم و برای تک تکتون بهترین ها را آرزومندم .

سال 1403 مبارک
سال 1403 مبارک


امسال نیومدم از تعیین اهداف و برنامه ریزی بگم .

امسال خودمم تا الان برنامه ریزی خاصی نکردم و نمی دونم چه طور این سال را سپری خواهم کرد .

اما هر چی هست حس خوبی به این سال دارم .

به نظرم شروع ها به دور از احساس استرس و نگرانی می تونن ی حس شادی و شعف را هم در ما ایجاد کنند.

برنامه و هدف هام را روی کاغذ نیاوردم اما می خوام هر روز رو یک موهب از خدا بدونم و سعی کنم بهترین کارها را در حد خودم در طی روز انجام بدم .

تصمیم گرفتم این ایام را روی این سه برد طی کنم . در حیطه ورزش و تحرک ، کسب مهارت ها و یا آموزش و یادگیری و در حوزه آرامش ذهن و روان ، که به شرح زیر براتون مطرح می کنم.

1 - برد جسمی :

  • پیاده روی
  • دویدن
  • وزنه زدن

2 - برد ذهنی :

  • خواندن
  • نوشتن
  • ساختن

3 - برد روحی :

  • شکر گزاری
  • مدیتیشن
  • کاشتن (گل و گیاه)

و تصور می کنم به این روش بتونم یک روز خوب را رقم بزنم و احساس یک برنده را در پایان روز تجربه کنم .

شاید این طوری این سال ی طور دیگه ای برام سپری بشه و مثل سالهای قبل با یک شروع دغدغه مند و هراسناک شروع نشه .

نمی دونم لفظ هراسناک درسته یا نه ولی وقتی میای می شینی و تعیین اهداف و روز نگار و پلنر می نویسی ی جوری ته ته وجودت حس می کنه اگر نرسم یک بازنده به تمام معنام .

حالا دارم سعی می کنم این احساس را کمتر تجربه کنم .

الهی که بتونم .


سال ۱۴۰۳اهدافنوشته های روزانههدفمندیسال نو
من نفیسه هستم یک جوینده اطلاعات که به تازگی تصمیم گرفتم اطلاعاتم را به نگارش در بیاورم . امید که مطالب برای مخاطبان مفید باشد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید