ویرگول
ورودثبت نام
ناهید یوسفی
ناهید یوسفی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

شالیزار


من حاضرم، فُرم و کلام و محتوا تقسیم

دنیا‌ی رنگارنگِ شعرم با شما تقسیم


در کندوانِ شاعری، رانندگی با من

ترسِ گذشتن از کنارِ دره‌ها تقسیم


تفسیرِ مرطوبِ هوا از جلبک و جنگل

در سرزمینِ سبز و باران‌خیزِ ما تقسیم


ترسیمِ آتش‌بازی خورشید با دریا

از ابتدا تا انتهای ماجرا تقسیم


تصویرِ شالیزار و خیزش‌های شالیکار

در آبگیرِ صحنه‌ی کِشت و نِشا تقسیم


طرحِ برنجستان‌ِتان را می‌خرم یکجا

محصولِ این سامانه، بی‌چون‌وچرا تقسیم


خاک از شما، ابر از هوا، گُل‌پروری از من

من حاضرم، یک دشتِ گُل، بی‌ادعا تقسیم


پرچینِ جنگل با تمشکش مالِ من باشد

گردشگری در کوچه‌باغِ روستا تقسیم


تاریخ اگر می‌ماند و ما بی وقفه می‌ماندیم

می‌گفتم این تقویم، تا بی‌انتها تقسیم


حالا که اِکران می‌شویم این‌گونه بی تکرار

در سینما‌ی شهرِ ما، نور و صدا تقسیم


ناهید یوسفی

ناهید یوسفیشالیزارشهسواربی دریایینبض تو او را می زند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید