ویرگول
ورودثبت نام
نرگس سلیمی
نرگس سلیمی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

به خاطر فراموش نشدن چک آپ ها

از اعلام رسمیِ شیوع کرونا در کشور و از آغاز خودقرنطینگی ها چه قدر گذشته است؟

در همه ی این روزهایی که از ترس انتقال ویروس، آگاهانه موعد چک آپ های روتین مان را پشت گوش انداخته ایم؛ آیا حواسمان به سقف عقب انداختن ها بوده؟

چه قدر به عنوان یک زن، حواست به خودت هست؟ چک آپ های زنانه ات و خودمراقبتی ها را چه قدر جدی می گیری؟

دوست من!

من هم مثل تو از طریق جستجوهای اینترنتی و آموزش های عمومی، نسبت به سرطان سینه و بیماری های پستان مطّلع و با روش های معاینه ی خانگی و چک آپ های پزشکی آشنا شدم.

دوست من!

ازت میخواهم که همین امروز چک آپ هایت را مرور کنی...

یادت نرود توده های خوش خیم پستان را در زمان مناسب میتوانی درمان کنی...

و هر روزی که زودتر مطلع شویم، شانس درمان توده های بدخیم نیز بالا می رود...

امیدوارم در این روزهای پر تلاطم، این نوشته تلنگری باشد برایت...

مراقب خودت باش

آرزوی سلامتی

با احترام


پستانسرطان سینهخودمراقبتیمعاینهزنان
من لیسانس مهندسی نرم افزار و فوق لیسانس علوم شناختی دارم و عاشق یاد گرفتن و یاد دادن هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید