ویرگول
ورودثبت نام
انتشارات متخصصان (چاپ  و نشر کتاب)
انتشارات متخصصان (چاپ و نشر کتاب)
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

شده از درخت سیب شعر بچینی ؟

معرفی کتاب همه سیب های سرخ من از  کیمیا عسکری
معرفی کتاب همه سیب های سرخ من از کیمیا عسکری

شاید اصلا برایمان اشتباه تعریف کرده باشند؛

شاید حوا هرگز گول نخورده بود و آن سیب سرخ را خیلی وقت بود که زیر نظر داشت!

و سرانجام یک روز...

تصمیم گرفت که گازش بزند.

شاید او کاملا آگاهانه، یک سیب سرخ را به تمام بهشت ترجیح داد!

این است شگفتی سیب‌های سرخ!

سیب سرخ من
سیب سرخ من

9 سال است که مینویسم ...

سلام به تمام همراهان عزیز.

من کیمیا عسکری هستم، شاعر کتاب همه «سیب‌های سرخ من».

شاید قریب به 9 سال است که شعر سیب‌های سرخ را در ذهنم پرورانده‌ام و امروز نوبت به آن رسید که سیب‌های رسیده را بچینم و در یک سبد کوچک تقدیم شما خوانندگان عزیز این کتاب کنم.

گرچه که عصر کنونی، کتاب و کتابخوانی را از یادمان برده، اما ارزش خوانندگانی چند، که باقی‌مانده‌اند را دوچندان کرده است. پس خرسندم از دمی که به چشیدن سیب‌های سرخ این سبد مشغولید.

کتاب همه ی سیب های سرخ من
کتاب همه ی سیب های سرخ من


درباره کتاب

این کتاب مجموعه شعرهایی از سبک‌های مختلف است؛ همچون سپید، آزاد، مثنوی، دیگر سبک‌های عروضی و همچنین یک ترانه. من کوشیده‌ام که در اثر فوق، گزیده‌ای از برترین اشعار خود را به نگاه شما عزیزان هدیه کنم. شاید نتوان حق مطلب را چنان استادان شعر و ادب ادا کرد، اما کوشیده‌ام که به نوبه خود، در حفظ سبک‌های مختلف الالخصوص سبک‌های موزون، نقش خود را ایفا کنم.

سیب های سرخ
سیب های سرخ






بخش‌هایی از اشعار

«من را اگر پرسی

چسبیده‌ام به تو

همچو انسان به گناه.

انگار که تاریخ تکرار می‌شد

آن روزی که دیدمت؛

انسان تا قدمت موی حوا به عقب دوید

گناهش را زیر بغل زد

و از آن موقع رهایش نکرد.

مبادا رهایش کنی انسان!

که انگیزه‌ای هیچ جز گناه، نتوانست انسانت کند

...»

همه ی سیب های سرخ من
همه ی سیب های سرخ من

داستان زندگی کتاب

داستان زندگی «همه سیب‌های سرخ من» از راه دور و درازی می‌آید.

این کتاب تقریبا ۹ سال پیش در ریشه دواند و پس از ۹ سال توانست به بار نشیند.

«همه سیب‌های سرخ من»، تنها شعر نیست.

این کتاب، تجسم لحظه به لحظه ۹ سالِ است.

تصور لحظه‌هایی که به هیچ زبانی جز زبان شیرین شعر، روایت نمی‌پذیرفت؛

غم‌ها، شادی‌ها، عشق و شورها، ترس‌ها و انتظارهایی که به دست قلم به رشته تحریر درآمد.

پس به این کتاب به دید لحظات نگاه کنید و در دقایق آن، سفر کنید.

امید دارم که بتوانید زبان اشعار من را زبان قلب و احساس خود بدانید و دمی با کتاب من خلوت کنید.

برای تهیه کتاب

برای تهیه نسخه فیزیکی کتاب میتونید از طریق سایت انتشارات متخصصان

https://www.motekhassesan.com/product/hameye-sibhaye-sorkhe-man/

و برای تهیه نسخه دیجیتال کتاب میتونید از طریق سایت طاقچه:

https://taaghche.com/book/103791/%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D8%AE-%D9%85%D9%86

و یا دیگر اپلیکیشن های معرفی کتاب اقدام کنید.



ارتباط با من

برای استفاده از اشعار یا تبادل نظر در رابطه با آثار و هرگونه پیشنهاد همکاری، می‌توانید از طریق صفحه اینستاگرام من به آدرس:

@the.kimia

و یا از طریق ایمیل:

Koool.kimia@gmail.com

با من در ارتباط باشید.

منتظر نظرات پرمهر شما هستم.

سیب های سرخ من
سیب های سرخ من

انتشارت متخصصان:

ما خرسندیم تا بتوانیم در تمام مراحل چاپ کتاب در کنار نویسندگانمان باشیم تا بهترین ها را برای آثارشان به ارمغان بیاوریم.
کتاب رمانکتاب شعررمانسیب های سرخ منبهترین کتاب شعر
نوشته ی شما کتاب شماست.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید