ویرگول
ورودثبت نام
حسین نصرآبادی
حسین نصرآبادی
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

امروز دوباره برای اولین بار ایمان آوردم

تصمیم این بود که این مطلب رو دیروز (از نظر ساعت بنویسم) که ولادت امام علی علیه السلام بود، اما الان ساعت از دوازده یک دقیقه گذشته و فردای ولادت مولا امیرالمومنین است.

دبیرستان فرهنگ اول حسام السطنه سمت هفت چنار که بودیم، میرزایی از همکلاسی هامون داشت همه ی دین ها رو بررسی و تحقیق میکرد تا با شناخت یکی رو انتخاب کنه.

اولین بار انجیل رو اونجا دست ایشون دیدم. نه موافق بودم نه مخالف، برام جالب بود این کارش.

گذشت تا دوره ی "راهبر بودن و عملکرد موثر راهبری" که توسط تیم تلاشگر "پویش در بدیهیات کرخت شده" رو رفتم.

دوره ی رو مجید حسین نژاد مدیر علی بابا و مسعود ملک محمدی کوفاندر پویش برگزار می کردند در دانشگاه شریف. خلاصه اش در عکس زیر هست. خلاصه ی کلش به جز راز اصلی که باید کشف کنید.

راهبر بودن و عملکرد موثر راهبری
راهبر بودن و عملکرد موثر راهبری


به مرور در مورد این دوره خواهم نوشت، در اینستاگرامم و حتی توییترم هم میتونید پیگیری کنید مطالبم رو تا برخی از مطالبی که در مورد این دوره می زنم ببینید.

این دوره من رو وارد دنیایی جدید کرد که دیگه نه تنها دنیا عوض شد بلکه من اون حسین نصرآبادی قبلی نیستم، یعنی حالا هم میتونم باشم و هم میتونم نباشم!

این دوره باعث شد خدا رو کشف کنم و نعوذبالله ببینم!

به مرور این مطلب رو تکمیل میکنم

و یه سری کلید واژه های زیر رو هم به مطالب جدیدی که می نویسم لینک می کنم به مرور، انشاءلله

یکی از اهدافم هم اینه که اینه که دوره رو بروید و بعد از کشف چندتاشون، برگردید و همه مطالب من رو از اول دوباره بخونید و هی کشف کنید کشف های من رو.

اما یکی از دستواردهای این دوره این بود که بالاخره من ایمان آوردم، یعنی از مسلمونی که تسلیم شده بود اما ایمان نداشت احتمالا، انتخاب کردم که ایمان بیارم

فلذا اینجا شهادتین رو هم میگم هم می نویسم، تا یادم نره که ایمان آوردم و الان تکالیف بزرگی بر دوش دارم.

اشهد ان لا اله الا الله

اشهد ان محمد رسول الله

اشهد ان علی ولی الله


شما بگید کدوم یک از این موارد زیر براتون جذاب تره که بنویسمش.

کلید واژه ها یا موضوع ها (درهم بدون اولویت بندی):

چطوری وقتی فوت کردیم زنده تر باشیم

شعرهایی که توییت کردم

چرا اگر برای پول کار نکنیم پولدار میشیم؟

چرا پر حرفی بد است، با تحلیل روی این احادیث

پست اینستاگرام ها و استورهام

عکس کتابچه و جزوه م

فناء علی الله

صحبت با نوقابی در مورد اسماء اعظم خدا

دایرکت هامون با نوقابی در اینستاگرام

علت شهادت حاج قاسم

میشه مرد اما شهید شد

میشه شهید شد و بعدش شهید شد

چطور میشه زنده بود ولی شهید بود؟

میشه انتخاب کرد که شهید بشیم یا ببریم؟

میشه پولدار شد

میشه هیچی نشد اما از زندگی نهایت لذت رو برد

تمام مفاهیم دینی به این بیان در این گفتمان

بررسی مسائل روز جامعه با این گفتمان
نقطه ی کور ورنر ارهارد

تنها راه سعادت، ایمان، جهاد، شهادت

باید جهاد سازندگی رو از خودمون شروع کنیم

شعر شعرا در این راستا

چطور مشکلات بزرگ زندگی مون رو حل کنیم؟

چطور رازهای زندگی مون رو به همه ی مردم دنیا بگیم و بخنیدم؟

چطور یک شرکت موفقیت در بیاریم؟

کائنات قوی تر هستند یا راهبر بودن؟

من کی ام، از کجا آمده ام؟ آمدنم بهر چه بود؟

قدرت در سوال است، نه در جواب

خدا رو چطور میشه دید؟

علم بهتر است یا ثروت؟

فرق علم با حکمت چیست؟

چرا سیستم پادشاهی پهلوی کارایی لازم رو نداشت؟

چرا الان جمهوری اسلامی کارایی لازم رو نداره؟

چرا ما دوباره انقلاب نمی کنیم؟

کدوم کشور دنیا برای زندگی کردن بهتره؟

چطور دوست دخترم رو راضی کنم که باهام ازدواج کنه؟

چطور دوست پسرم رو راضی کنم که باهام ازدواج کنه؟

چطور همسرم رو راضی کنم که زودتر فرزنددار بشیم؟



راهبر بودنعملکرد موثر راهبریبودنخداشهادتین
شاگرد دنیای محصول - Product director @ِDrSaina - قدیم ها NasrabadiApps.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید