ویرگول
ورودثبت نام
nazer ghaderi
nazer ghaderi
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

لاغری پایدار و همیشگی با روش "لاغری با ذهن"

لاغری با ذهن تنها راه رسیدن به لاغری پایدار و بدون بازگشت است.
لاغری با ذهن تنها راه رسیدن به لاغری پایدار و بدون بازگشت است.


واقعا از دست چاقی خسته شدم.

احساس فرسودگی و ناامیدی پیدا کردم.

من واقعا میخواهم لاغر بشم.

از روشهای مختلفی که برام نتیجه نداده خسته شده ام.

از رژیم های غذایی مختلف، از انواع قرص،انواع دمنوش ،ورزشهای سخت و خسته کننده.

اما آیا می توانم به وزن مورد نظر خود برسم؟ آیا رویای من برای دستیابی به کاهش وزن می تواند پایدار باشد؟

آیا این شکنجه ابدی نمی تواند برای من خاتمه یابد؟ آیا واقعاً می توانم این کار را انجام دهم؟

من بسیاری از روش های مختلف را امتحان کردم اما نتیجه ای نگرفتم ، چگونه می توانم واقعاً وزن خود را کاهش دهم؟

آیا باید مجدداً شکنجه رژیم ها را شروع کنم؟ چرا سهم من این عذاب است؟

چرا باید من ، که نمی خواهم این شرایط را داشته باشم ، وارد این وضعیت بغرنج شده ام؟

تنها و تنها یک راه برای رسیدن به تناسب اندام پایدار وجود دارد.روش لاغری با قدرت ذهن.

هیچ روشی نمیتواند شما را به تناسب اندام پایدار برساند مگر روش لاغریی که بر روی اصل و عامل اصلی چاقی تمرکز داشته باشد که اون هم ذهن است.

ذهن ما عامل چاقیه.عادتهای ما رو ذهنمون ایجاد و کنترل میکنه و این عادتهای ما هستند که ما و از جمله وزن ما رو ایجاد میکنن.

بیشتر مردم وقتی با واژه لاغری ذهنی روبرو میشن فکر میکنن اینه که بشینن بگن لاغر هستم لاغر هستم لاغر هستم و لاغر بشن.

اما این کار خیلی عمیق تر از این حرفهاست.

ایرادات ذهنی بسیار زیادی وجود دارند که هر یک کم و زیاد تاثیری در چاق شدن ما دارد و این مجموعه عاملها همان مجموعه افکار چاق کننده ما هستند.

افکاری مثل ژنتیک من چاقه.یا چاقی بهم به ارث رسیده یا من لیاقت لاغری و یک بدن متناسب را ندارم یا من فلان قرص را مصرف میکنم و هزاران باور اشتباه و چاق کننده دیگر.

به همین دلیل تنها یک روش برای لاغر شدن وجود دارد که برگشت نداشته باشد و آن هم کار بر روی عامل اصلی چاقی ،یعنی ذهن شماست.

پس یکبار برای همیشه اگر میخواهید که داستان چاقی را تمام کنید بیایید بر روی ذهنتان که شما را چاق کرده کار کنید، آن را برای لاغری آموزش دهید و به این شکل لاغری خودش وارد زندگیتان میشود چونکه دقیقا به همین شکل چاق شده ایید و مسیر برگشت همین مسیر است.

لاغری با ذهنلاغری پایدارلاغری برای همیشهلاغری ذهنیلاغری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید