ویرگول
ورودثبت نام
Nedo ASMR
Nedo ASMR
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

ای اس ام ار چیست؟

ای اس ام آر / ASMR

واژه ای جدید در فضای ایرانی اما با سابقه و شناخته شده در دنیای امروز

اصلا بزار به زبان ساده بهت بگم که این " ای اس ام آر چیست "

دقت کردی وقتی فیلم میبینی یا موزیک گوش میدی ، میتونه مودت یا همون

حالت تغییر کنه؟ خوشحال بشی، بترسی، لبخند بزنی و ...


ای اس ام ار قراره احساسات تو رو قلقلک بده و تحریک کنه. یعنی چی؟

خیلی وقتا با صدای شرشر آب و موج دریا آروم شدیم

با صدای بارون لبخند زدیم یا دلتنگ شدیم

خوب اینا دستاوردای اس ام آر طبیعته، اما محققان و دانشمندان و بخصوص روانشناسان

روی معقوله ی ای اس ام ار ASMR سالهاست تحقیق میکنن و به این رسیدن که

میشه چنین صداهایی و یا حتی صداهای متفاوت تری هم ساخت که حال بیماران و حتی

مردم عادی رو تغییر بده . هر روز داره روی این متد روانشناسی کار میشه و هزاران روانشناس

روان درمانگر و روانکاو به بیمارانشون برای رفع استرس و جدب آرامش پیشنهاد میدن که به

سراغ تماشای ویدیو های ای اس ام ار برن و حالشون رو بهتر کنن


من ، ندو ای اس ام آر / Nedo ASMR هستم و تمام تلاشم رو دارم میکنم تا بتونم این

سبک و متد رو در فضای ایرانی جا بندازم تا بتونیم تو این زمینه خودمون رو به جهان اول برسونیم

امیدوارم، یک درک کلی تونسته باشم از ای اس ام ار / ASMR بهت بدم. تفاسیر آکادمیک هم داره

که فکر میکنم برات زیاد جذاب نباشه که اگر بود حتما بهم بگو که اون هم با دقت بهت بگم.

آروم و شاد باشی هموطنم

سالهاست ازتون دورم و دلم برای وطنم تنگ شده

رفع استرسای اس ام ار چیستای اس ام ار فارسیای اس ام ار ایرانیasmr farsi
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید