ویرگول
ورودثبت نام
نیروانا
نیروانا
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

در همه کارها نا تمامی


توی ادبیات دبیرستان ، یه ذره تاریخ بیهقی هم می خوندیم از کلش این جمله یادم مونده : "در همه کارها ناتمامی" از همون موقع شد پرکاربردترین جمله توی حرف زدن خودم با خودم.

نمیدونم از کی این طوری شدم . چرا خیلی چیزا فقط شروع شده ولی هیچ وقت به سرانجامی نرسیده، آدم میتونه به همه جواب سربالا بده ولی به خودش نه حتی اگه سوال ها تکراری باشن و نا امید کننده .

همه میگن ادم باید روی داشته هاش تمرکز کنه و قدرشونو بدونه. من چند وقتی هست روی بلاتکلیفی هام تمرکز کردم.. قشنگ سرم با دمم بازی میکنه ، کاش میفهمیدم با انعطاف بیشتر میتونم به خواسته هام برسم یا با جنگیدن.. همیشه از دو راهی بیزار بودم و همیشه هم توی موقعیت های دو راهی گیر میکنم .. آدم از اصلاحات خسته نمیشه از فکر کردن بهشون و هیچ کاری نکردن خسته میشه

قصه ایست این شهر....

رازهای سربسته ایست هر بار....




بلاتکلیفیتمرکزراه حلناتمامانعطاف
بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ میزند، رونده باش، امید هیج معجزه ای ز مرده نیست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید